Wat een lief arabieren koppie!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar leuk joh dat er hier meer mensen zitten die arabieren hebben (gehad)
Op zich zijn er volgens mij best wel wat western arabieren maar je ziet ze hier niet zoveel.
vind het helemaal super dat er steeds meer mensen komen opdagen
bij ons op stalling staan er ook af en toe arabiertjes om zadelmak te maken of doorgereden te worden. Ik vind ze er best leuk uitzien in western outfit en ze kunnen mooi lopen ook.
zo'n verandering dat bepaalde paarden ondergaan. Mijn paardje ziet er nog net hetzelfde als vorig jaar uit, maar we hebben dan ook niet zoveel getraind. Vorige winter heeft hij dan nog eens serieuze gewichtsverlies gehad dus we moeten het allemaal opbouwen en hopelijk krijgt mijn paard ook zo'n mooie kont als degene die ik voorbij heb zien komen!
de wijsvingertjes heb ik ondertussen afgeleerd hihi

Aleeneh schreef:![]()
Ik zit toch echt al een poosje in dit topic. Maar toch bedankt
Ik heb meestal gepost over mijn bijrijdpaardje Doesie, omdat dat in dit topic relevanter is dan mijn eigen merrie die nog niet ingereden is![]()
Afgelopen les ging trouwens heel fijn, heb veel van Paulette geleerd weer. Ik moet vooral wat consequenter met Does gaan zijn, dat ie echt weet dat als ik een hulp geef, dat zijn reactie acuut moet zijn. Ho is ho en been is vooruit, enzo. En verder nog wat aan mijn eigen houding verbeterd en verfijnd

light oil ofzo heet dat....
jammer helaas.
eerst maar een beetje de basis leren.