Bellatrix schreef:Oh wat lekker dat je dat in de buurt hebt! Hoe ben je erop geklommen dan?
Ik zag een boomstam liggen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
juniper schreef:Braaf paard! Ben je zo met het halster terug gereden??
Bellatrix schreef:Oh, ik heb echt een trap met een paar treden nodig.Maar Beeb is niet zo groot natuurlijk.
blackstar schreef:Ik heb nu zo’n singel van alpaca wol ?? Allemaal touwtjes in een rechte opstelling. Werkt goed, heel af en toe nog een plekje maar denk dat die eerder van de neopreen singel van het barebackpad is.
xDenies schreef:juniper schreef:Braaf paard! Ben je zo met het halster terug gereden??
Jaa. Had de leadrope aan de ene kant geklikt en met wat gepruts aan de andere kant vast geknoopt. Het is allemaal niet volgens het boekje en zonder cap ook nog es hartstikke gevaarlijk. Maar op deze manier liep ze vlot terug, de heen weg had ik dr haast al 'meegesleept'. Ik vond t best
Daarnaast zaten wij er eerder zonder zadel en met halster op dan überhaupt met tuig - dus dit kent ze wel![]()
juniper schreef:Ff tussendoor, ik was net op Craigslist aan het rondneuzen en ik zag een advertentie van een mooie palomine AQHA merrie, maar wel eentje met verdacht veel spieren. En ja hoor, 'ze heeft pssm/n en geen symptomen, dus ze zou een goede fokmerrie maken'. Jonge jonge jonge, zo komen we nooit van die ziektes af natuurlijk!
blackstar schreef:Nog een van vanavond
[ [url=m/zXoxkG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tailina heeft met deze warmte lekker vrij. In de ochtend gaat ze op stal voor 3 a 4 uurtje op de weide met vriendjes en in de avond haal ik haar nog even op en gaat ze mee naar huis en mag ze schaapjes “pesten” voor een uurtje of 2 a 3.
Thuis neerzetten voor altijd mag helaas niet van mijn schoonmoeder. Dit is de andere oplossing voor nu in de zomer.
Nog steeds op zoek naar een plekje waar ze meer buiten komt.