Ik heb 16e clinic halter clas van Roeli Muller
spannend met m'n puppy trailer op en gaan hihi Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
spannend met m'n puppy trailer op en gaan hihi
Die proef voelde ook zoooo goed, zo lekker bij mij en toch lekker vlot. Al heel wat anders dan mijn eerste shows met hem. Toen wilde hij absoluut geen sidepasses doen, en in de buurt komen van de brug en het hek was ook al een opgave. Terwijl hij helemaal niet zo moeilijk is met dat soort dingen, maar op show pakte hij tot voor kort nog veel van mijn spanning. Misschien heb ik dan ook wel meer geleerd tot nu toe dan hij
nanda1980 schreef:Bedankt Rije voor je informatie. Helaas is mijn jonkie geen Arabier, maar 75% Fries en 25%tinker. Dan moet ik dus de regels van de WRAN opzoeken toch? En wat houdt dan de showmanship in?

Mijn verzorgster zou graag reining willen doen maar de basis moet eerst. Dus we gaan beiden aan de horsemanship en daarna pakken we samen de reining op
? Afgezien van de benen en het hoofd moet hij echt kaal om de plekjes in de gaten te kunnen houden. Ik kan bij de divoza wel een scheermachine huren, maar ik heb erg weinig ervaring met het scheren van paarden. Dan vind ik het zonde om het te vern**ken als ik het door iemand kan laten doen en het ziet er gewoon goed uit
dan ben ik lang bezig met m'n kleine tondeuse. Kan je dus helaas niet helpen. Is er geen Facebook groep voor paardenspullen rond Nijmegen? Dan kun je misschien daar een oproepje zetten 
Krijg je er van als je facebook alleen maar hebt om het niet te gebruiken! 
Dus ik vraag aan mijn veearts of ik nog spullen moet wassen om de mijten te doden en ze zegt van niet. Maar overal lees ik dat het echt aangeraden wordt omdat je er anders niet van af komt. Ja dan gaan we zo in een vicieuze cirkel
Het is goed te behandelen omdat ik een paardensoort heb wat weinig behang heeft en geen CPL kan krijgen, maar als mn veearts dan niet echt meewerkt..
?
Auto-immuun is erger.
Ik geloof best dat hij mijten heeft want toen ik er net was was de jeuk al minder. Dus die medicatie helpt prima. Second opinion is niet nodig, ik vertrouw mijn dieren(paarden)arts. Als ik dacht dat ze echt bij het verkeerde eind zat had ik een 2nd opinion aangevraagd, maar omdat de medicatie de vorige keer ook heel goed hielp alleen niet afdoende om er goed vanaf te zijn. Nu wil ik dus wassen, maar mijn arts vind het niet nodig. Ik doe liever iets te veel dan iets te weinig