Ik ben weer even tijdelijk zadelloos... Heb het testzadel weer terug moeten geven (jammer hoor ). Maar de nieuwe is er vast snel. Tot die tijd maar grondwerken, in hand dingetjes doen, lange lijnen, wandelen...
Ik heb het in ieder geval goed te pakken. Donderdag ziek en toen begon ook de keelpijn en nu zit alles vast, kriebelhoest er natuurlijk bij en nog steeds die keelpijn. Maar wou de les van vandaag niet afzeggen dus heb wel gewoon gereden. Het ging echt goed vergeleken met de vorige keer. Bo was ook tevreden. We zijn er nog lang niet maar we komen er wel. Dj heeft wel weer wat nieuws als ik even niet oplet en met bijvoorbeeld m'n teugels bezig ben in draf of galop vindt hij het leuk om een schijnbeweging te maken.
Wat voor singel hebben jullie trouwens? Mijn singel met bont is een beetje aan het einde ben ik bang. Tenminste het bontje. Het bontje is los te halen maar je kan natuurlijk niet alleen het bontje kopen dus dat wordt een hele nieuwe singel
Laatst bijgewerkt door emmaudb op 24-09-16 22:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Beterschap Emmaudb! Fijn dat je toch lekker hebt kunnen lessen.
Inderdaad Amanda, hoe lang zit je zonder?
Ben heel blij dat ze zo eerlijk zijn ja! Ze hebben mij inderdaad eerder ook al goed geholpen, ik was een concho verloren en ze hebben er gelijk gratis eentje opgestuurd toen. Service
Edit: ik heb een neopreen singel en een singel met een bontje (ik denk dat meer die hebben, die van de Kerstsale bij Arthur's). Volgens mij zijn de meesten niet zo'n fan van neopreen, ik vind het opzich wel fijn, na het rijden even afspoelen en hij is weer als nieuw. Magic zweet er wel wat onder, maar dat doet hij ook onder de singel met het bontje.
Laatst bijgewerkt door BrittS op 24-09-16 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja. Het is wel enorm hard werken maar dat is goed. Ik heb de laatste tijd eigenlijk te weinig gereden maar sinds de vorige les is Dj zo vooruit gegaan. Waar hij de vorige keer zo idioot hard ging bij aangalopperen gaat het nu gewoon rustig. De vorige keer hebben we ons echt gericht op het rustige. Nu hij rustig was vandaag hebben we ons meer op het verzamelen gericht
Ja maar dan reken ik de tussentijd van afspraak maken, passervice, enz. Niet mee hè. Ik zat al 3 weken zonder, heb toen 1,5 week een testzadel gehad en dan nu 1-2 weken (volgens de website) wachten. Ik ben blij dat ik tussendoor even wat heb kunnen doen, anders was hij evhr een plofkip geworden
Ben ik ff blij dat ik niet iedere dag wat met Pino hoef te doen! Vind dat wel veel hoor! Zaterdag weer lessen, we gaan wat meer richting de ranchriding toe, lijkt me wel leuk!
5 dagen Soms 4. Maar dan zit er 1 lange buitenrit bij.
BrittS
Geplaatst: 25-09-16 14:30
1-2 weken is nog te overzien, maar al met al zit je gewoon (te ) lang zonder. Ik rij ook veel hoor, op het moment zo'n 5x per week. Als ik dat niet doe krijg ik ook een plofkip en dan wordt ie ook stijver.
Ik heb vandaag voor het eerst in een half jaar weer even op Frizzle gereden. Flash in de stal met iemand erbij en ik in de paddock voor de stallen met Frizzle. Ondanks dat ze elkaar bijna niet zagen ging het voor de eerste keer goed. Heb 10 min gereden denk ik.
amanda09
Geplaatst: 25-09-16 20:43
Ik heb zo'n 15 weken moeten wachten Gelukkig had ik wel een zadel die ik kon lenen en al bijna een jaar mee reed.
Zonder zadel gaan rijden Amanda ;p
Een tijdje stil geweest hier, Bas is inmiddels verhuisd en bevalt hem inmiddels prima met zijn nieuwe vriendjes. Vandaag Cranio Sacraal therapeut bij hem gehad. Was weer heel hard nodig helaas, zat compleet vast en moet over een maandje nog een keer behandeld worden. Maarja hij is wel lief zeggen we dan maar weer:p
Ellende die zadels Zonder zadel ga ik wel doen, maar geen 5 dagen in de week. Dat is ook niet goed. Zowel voor hem als voor mij niet. Ik heb een blessure aan mijn heupkom. Met zadel geen last, maar teveel zonder zadel en het gaat opspelen. Dus ik ga de lange lijnen maar een beetje oppakken, rondje wandelen, beetje grondwerk. We vermaken ons wel Scheelt dat er nu niet zoveel meer in het gras zit, dus echt een plofkip zal hij niet meer worden. Maar ik wil wel dat hij mooi in zijn bespiering blijft. Daar hebben we zo hard voor gewerkt, zou zonde zijn als we weer overnieuw moeten beginnen.
Leuk filly! Hoe is het met de kleine?
Wij hadden vrijdag de osteopaat op bezoek. Even een check ivm het zadel, want ik was bang dat het gevolgen zou hebben. Niks aan het handje gelukkig. En de complimenten dat hij zo los was, recht was en ik moest vooral doorgaan waar ik mee bezig was. Dat was wel even heel leuk om te horen
Ik heb ook 14 weken moeten wachten Had het toch wel gehad met dat enge vzh-zadeltje daarna. Geen knop, geen cantle... bah Wordt nog wat als ik ooit Hunter wil starten, en dat wil ik toch echt wel (volgend seizoen?)
Hier nog mensen die mee willen doen aankomend weekend in Zwolle in de All Breed klasses? Vandaag en morgen nog inschrijven! Of komen kijken natuurlijk, veel mooie Arabieren en Appaloosa's! Zie onderschrift!