Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
holly schreef:'Mijn' DB man is ook een echte paardenman en heeft behoorlijk wat verstand van paarden. Alleen is hij dan nog steeds afhankelijk van wat de wet zegt... ook de AID arts is een echte paardenman en ook hij kon, door de wettelijke regels, niets doen. Daar zit em dus ook het probleem... niet dat die mannen zelf niet willen...ze kunnen binnen de hun gestelde regels gewoon niet meer.Weet je wat het punt is?
Wij weten wie Fly is, en zijn echte paardenmensen, de DB kent Fly verder niet, en moet het puur doen met de kennis die zij hebben.
Als dat wat stroef gaat is dat omdat wij veel te veel in eens willen, en zo werkt dat gewoon niet.
Kan de DB niks aan doen.
Francis schreef::D Daar moest ik wel even hard om lachen...
Ok, ik hang net op met de man van de DB... ze zijn het niet. De paarden die die oude man bedoelde staan naast nr. 111 als ik het goed onthouden heb en met dat hij wilde kijken of de bonte Fly was begon die te piesen... van onder z'n buik.![]()
't Was dus even heel spannend (ik heb er een kleur van!) maar helaas.
Sorry Kim dat je er voor niks heen gereden bent!! Vind het wel heel erg lief van je hoor!!
Ik heb een vrij lang gesprek met de DB man gehad... die voelde zich toch iets in z'n trots aangetast over de negative opmerkingen over de DB, omdat het nou eenmaal buiten zijn macht ligt iets te doen als de AID dierenarts, die er écht wel verstand van heeft (is naast z'n AID taken ook een goedbekendstaand paardenarts) aan geeft dat hij juridisch gezien niet genoeg grond heeft om tot actie over te gaan. En ook verschillende afdeling van de politie waren er al bij betrokken en konden niet veel doen.
Het blijkt dat ik via het algemene nummer verkeerd ben ingelicht en dat 'mijn' DB man wel degelijk nog met de zaak bezig was, even als meerdere andere collega's, dus ook tijdens zijn vakantie was er wel degelijk af en toe controle. Ook hij was nog steeds op zoek naar de paarden want hij wil percé weten hoe het nu met ze gaat en hoe hun conditie is en heeft ook meerdere 'lijntjes uitgegooid' om aan informatie te komen.
Hij heeft mij toegezegd me te bellen zodra hij info heeft, en als wij een tip krijgen in de vorm van een naam, telefoonnummer of plaats, dan is hij ook bereid om dat vanuit zijn funktie na te gaan. We houden elkaar dus op de hoogte.![]()
't Is wel een behoorlijke anti klimax dat ze het niet zijn...![]()
Maar goed, ik kan me nu wel los scheuren van telefoon en computer om m'n kind uit school te halen en een boodschap te doen... Ben later vanmiddag weer terug en heb m'n mobieltje bij me voor het geval er toch 'ontwikkelingen' zijn.