Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sevke schreef:verleden week was het in het prachtige Azelhof in Lier de eerste internationale show van het jaar : het Belgisch Kampioenschap AQHA en BQHA Allbreed. Het was een hele drukke show, starten om 7u en de laatste had gedaan om 23u. Meer dan 1700 starts en 8 nationaliteiten waren aanwezig.
Onze hengsten waren weer van de partij en hebben het beiden schitterend gedaan. Ik heb nog niet alle foto's ontvangen, maar deze wou ik jullie niet onthouden.
Mijn dochter en ik werden beide Belgisch Kampioen in de Working Western Rail, naast nog een aantal andere zilveren en bronzen medailles. Zij in de BQHA Allbreed en ik in de AQHA.![]()
[ [url=m/Gx5hq5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shaggy wint goud in de Working Western Rail. We hebben een mooi ranchzadel gewonnen.(Met dank aan sponsor Christel Poels van de Rawhide Ranch in Herentals!)
[ [url=m/THP8cK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Extended lope
[ [url=m/PdKy9o.jpg]Afbeelding[/url] ]
Extended trot
[ [url=m/MuEEiZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Paintje en Sophie in de extended lope
Leo schreef:Op de foto zie je ook dat de singel diagonaal naar voren loopt, de singelplaats van het paard lijkt verder naar voren te liggen dan de off billet, er vanuit gaande dat het zadel op de juiste plaats ligt. Een langere singel geeft allicht nog een ander beeld. Deze combinatie singel / zadel toont uit balans en dat kan problemen gaan geven (trekkrachten in beweging). Als de offbillet recht naar beneden hangt zoals zou moeten, kont de singel te ver naar achter.