Amanda schreef:Is er hier iemand die naar het NK NQHA gaat en die mij zou willen helpen met een nieuwsartikel daarover?
Ik ben zelf niet in de gelegenheid om te gaan en het zou wel tof zijn als er een leuk bericht op de voorpagina kan komen.
Het gaat mij dan met name om de Open en jackpot, waar de grotere namen (hoop ik) aan meedoen.
Niet rot bedoelt, maar zou je niet juist een meer ervaren western ruiter vragen daarvoor? Het is juist heel belangrijk dat het goed overkomt en je weet wat je ziet, hoe, waarom, wat wat is etc.
De westernsport heeft al te maken met veel vooroordelen.
Er zitten nog weinig ervaren western ruiters op Bokt of ze lezen alleen nog mee. Misschien hebben ze geen zin of het te druk om op het NK iets bij te houden. Maar je kan een oproepje doen bij western algemeen?
Maar als iemand nog nooit een parcours heeft gesprongen, is het soms moeilijk om te zien wat er nou echt gebeurt in een parcours. Dat is bij western net zo.
De belangrijkste en grootste shows zijn toch wel de DRHA shows, maar daar lees je niks meer over op Bokt, wat te begrijpen is na de eeuwige discussies.
De DRHA shows beginnen tegenwoordig al op woensdag en duren tm zondag. De dagen zitten erg vol en het niveau is hoog.
Op NQHA shows zie je nog amper topruiters. Misschien nu voor een NK weer enkele, maar door de jaren heen is er weleens wat verandert, oa de lokaties die tegenvielen, aantal deelnemers etc.