Ik ga wel mijn wedstrijd afzeggen voor zondag. Want ik zou het niet kunnen hebben als er wel wat blijkt te zijn en ik hem doorgepusht heb met dit zadel.
Goede reden om de BBP eens te proberen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amanda schreef:Bij wie heb jij de check laten doen troi?
Ik ga wel mijn wedstrijd afzeggen voor zondag. Want ik zou het niet kunnen hebben als er wel wat blijkt te zijn en ik hem doorgepusht heb met dit zadel.
Goede reden om de BBP eens te proberen
BrittS schreef:Zadels.. Ik zou ook wel opschrikken van die plekken, lijkt mij inderdaad te betekenen dat er iets niet lekker zit.
Ik ben ook bezig om een afspraak te maken voor een check, zweetplek laat zien dat het zadel te veel op de schouders ligtIemand ervaring met het inruilen van een zadel bij Evelien van Eurohorse? Ik heb daar vorig jaar dit zadel gekocht en ben dus bang dat ik een ander moet. Punt is alleen dat ik niet weer even 2000 euro heb liggen voor een nieuw zadel
Nu heb ik in de mail al gevraagd wat normale inruilprijzen zijn, zodat ik een beetje een richtlijn heb van wat voor bedrag ik moet hebben. Helaas krijg ik daar geen antwoord op, alleen dat ze nog even belt voor een afspraak. Dusss iemand ervaring mee? Moest je veel bijleggen voor een zadel van een beetje dezelfde prijscatogorie?
Kirrr schreef:Korte samenvatting van eurohorse voor mijn paard was dat er geen passend zadel bestond.. dus ik moest voor mijn ander paard maar een zadel laten aanmeten en daarmee dan ook de merrie met de moeilijke rug rijden..
Amanda schreef:troi: heb je merken van semi-boomloos? En vooral ook: waar ga ik ze vinden?
Als het een boomloze wordt, dan wordt het overigens wel een steviger model. Een Bob Marshall vind ik schitterend, maar zo'n type zadel en net als barefoot gaat mijzelf mijn lijf kosten. Dus dat wordt 'm niet. Daarom vind ik een zadel als de Freemax zo interessant
Kirrr schreef:Ik kreeg idd ook alleen het idee dat ze een maatzadel wilde verkopen. Heel veel mensen zijn er heel positief over.. maar ik niet echt.
Ik vrees dat boomloos echt niet weg gelegd is voor mij..