Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Je vraagt het ook aan de verkeerde... de kerstman kun je het beter bij proberen 

_Mondy_ schreef:Je vraagt het ook aan de verkeerde... de kerstman kun je het beter bij proberen
Ik zal het onthouden voor de volgende keer!
Maar daarom is het ook niet slecht dat ik nog moet wachten, ik wil genoeg ervaring en kennis hebben voor me verantwoordelijk stel voor een eigen paardje
Vroeg het me gewoon af! En hij is echt flink bijgetrokken qua kont! Sjaak wordt in april 5 en die is nu pas echt een beetje paard aan het worden, dus het kan zeker wel. Vorig jaar had ie nog een nekje als een tuinslang (zie ook mijn eerste foto, als is ie daar al breder) en nu heeft ie echt wel een hele nek, mede door de training.

Trail is ook wel leuk, veel rustiger meestal. Met koeien lijkt me supergaaf, maar helaas nog nooit gedaan... xDenies schreef:_Cindy schreef:Ja rij gewoon western hoor! Maar schoudervoor is een goede oefening om haar meer op de achterhand te krijgen. Vandaag deed ze wel een heel klein stukje in draf! Ze valt erg terug in tempo maar probeert het wel heel goed.
Haha,
In de westernsport noemen we dat schouder en heup controle
Of zo is mij dat iig aangeleerd.