Citaat:ik wil jou eens 30.000 zien ophoesten en dan niet verwachten van jouw ruiter opeen snelle manier daar ter plaatse even wat fixt.
dus daar gaat 't om, dan accepteren we 't ineens maar wel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Illusion schreef:Citaat:ik wil jou eens 30.000 zien ophoesten en dan niet verwachten van jouw ruiter opeen snelle manier daar ter plaatse even wat fixt.
dus daar gaat 't om, dan accepteren we 't ineens maar wel
dofuzz schreef:alle CS haters die denken dat de man een intimiderende dierenbeul is, die het constant moet hebben van paarden pijnigen en ondanks dat toch een all-time top 10 ruiter kon worden, zeggen eigenlijk met andere woorden weinig of geen ervaring met of verstand van paarden te hebben.
Vera schreef:dofuzz schreef:alle CS haters die denken dat de man een intimiderende dierenbeul is, die het constant moet hebben van paarden pijnigen en ondanks dat toch een all-time top 10 ruiter kon worden, zeggen eigenlijk met andere woorden weinig of geen ervaring met of verstand van paarden te hebben.
Ken je hem persoonlijk? Heb je hem wel eens achter de schermen zien trainen? Weet jij wat hij met de paarden doet als niemand kijkt?
Vera schreef:dofuzz schreef:alle CS haters die denken dat de man een intimiderende dierenbeul is, die het constant moet hebben van paarden pijnigen en ondanks dat toch een all-time top 10 ruiter kon worden, zeggen eigenlijk met andere woorden weinig of geen ervaring met of verstand van paarden te hebben.
Ken je hem persoonlijk? Heb je hem wel eens achter de schermen zien trainen? Weet jij wat hij met de paarden doet als niemand kijkt?
Vera schreef:Dat is geen antwoord op mijn vraag.