Oei... Heeeeel lang niet gekeken. Heeeeeel wat in te halen. Ik ben maar begonnen met het kijken van foto's in dit topic. Wat een geweldige verhalen komen er voorbij!
Alles begint nu zo erg te kriebelen. Ik wil het rijden nu echt weer actiever gaan oppakken. En gezien mijn mondoni's bijna zijn overleden ben ik al een tijdje een zoektocht gestart naar western boots. Maar.. Ik heb uiteraard weer de beste voeten! Ik heb maat 43, een smalle voet en uiteraard een hoge wreef. Jaiks! Is er hier toevallig iemand met hetzelfde probleem. Ik denk dat ik sowieso maar even langs Arthur's moet. Ik kan gewoon geen mooie "vrouwen" boots vinden in mijn maat. Ze bestaan gewoon niet Een mannen maat is mij veel te ruim. Help!
Ik ga naar de Kerst sale. Wil kijken voor boots maar denk niet dat hij iets heeft wat ik leuk vind, pas en betaalbaar is. Wel wil ik een paar broeken. We gaan dit keer niet op dag 1 maar op dag 2. Stukje minder druk hoop ik.
Zelf voor de camera gaan staan bellatrix? Leuke foto hoor
Mijn vriend heeft vandaag zijn eerste westernles gehad, ging best goed maar was een braaf beestje. Was 10 jaar geleden dat hij les had gehad en dat was van dat rijtjes rijden dus was even nogal anders. Ben benieuwd of het de volgende les nog steeds zo goed gaat op een minder mak paard
Ik ga wss ook naar de Kerstsale, als alles een beetje meezit. Hoor dat het dus op de tweede dag minder druk is? Dan ga ik wel
troi
Geplaatst: 14-08-16 20:08
Ja kerssale das gaaf! Dit jaar ga ik waarschijnlijk voor een shankbitje en een oortjeshoofdstel. Juf zei vorige keer dat we binnenkort zeker klaar zijn voor bitwissel. Paardje loopt echt steeds netter
Maar ik ben nogal zinnig, ik wil perse darkoil met oakleaf tooling, bell-shaped bakstukken (of iets in die geest) geen rawhide of kwastjes en subtiel wat 'zilver' (mag best nep zijn). Zo houd ik totaal niet van grote concho's en grote buckles. Op de sale gelukkig genoeg keuze
En ik ga meestal op de 3e dag en dan zorg ik ervoor dat ik er al ben als hij open gaat. Tis een stukkie rijden vanuit noord-oost Groningen maar dan heb je ook wat
Vriendin en ik gaan de tweede dag. Mandarijn, als je met Marlon mee wil rijden naar mij de 17e moet je ff contact opnemen met haar, ze heet MarlonNaldo op Bokt.
Ik ga niet naar de kerstsale, maar wil wel graag nog een keer bij Arthur spieken. Wat betreft mijn outfit heb ik in Canada al genoeg inkopen gedaan. Stuk goedkoper dan hier in NL!
De clinic van Warwick Schiller was trouwens wel de moeite waard. Ook had ik het idee dat de deelnemers wel echt allemaal geholpen waren met de tips en tricks die Warwick hen gaf. Erg leuk en leerzaam om het eens IRL te zien in plaats van alleen op youtube filmpjes.
Wauw, ik snap wel dat je zoiets wilt! Maar wat een geld...
JudithO
Geplaatst: 15-08-16 22:07
Wauw troi, die is echt gaaf! Inderdaad wel heeeel veel geld.
Het weekend heb ik ook wat voor moeten verzinnen. Ik zou samen met mijn vriend gaan, maar die kon plots niet meer. Toen moest ik dus ineens nog vervoer gaan regelen, want ik heb nog geen eigen auto. Gelukkig kon ik de auto van mijn ouders mee beide dagen
Oh Kootwijkerzand is zoo mooi! Daar ben ik vorige week nog geweest. Ik wil daar nog steeds heel graag een keer rijden, maar dan moet ik eerst een paard hebben
Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en eens te paard het hek vd bak geprobeerd te openen en te sluiten. Eerst begreep Fedor er geen fluit van maar naar 10 min had ik het toch echt voor elkaar (de koeien waren wel ontsnapt ) Toen nog een pivot geoefend en ook dat ging best oke. Ben heel blij en tevreden (zit op roze wolk)