Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
troi schreef:Wat doen anderen eigenlijk om de aandacht van hun paard terug te winnen in spannende situaties?
BrittS schreef:Heerlijk Marlies!
Magic was vorige week ook zo lui en niet gemotiveerd, dan hebben we een paar dagen 'ruzie' met rijden en nu loopt ie weer beter als ooit te vorenHij is niet stout, dus dan voel ik me weer zo schuldig dat ik boos op hem wordt, maar hij doet alles dan gewoon zoooo niet 100% en daar word ik dan een beetje kribbig van
Van de week even overdreven bezig geweest met been = gaan en ho = meteen ho en hij is weer heerlijk aan het been nu.
Kijk eens wat er zaterdag zo uit mij camera kwam rollen...Oke, klein beetje bijgeknipt en zwarter gemaakt
[ Afbeelding ]
BrittS schreef:Dat heeft Magic ook wel hoor, die krijgt er wel wat stress van. Ook de reden dat ik me dan weer schuldig voel. Gelukkig loopt hij wel echt beter nadat ik boos geworden ben.
Aan de andere kant denk ik altijd: hij weet wat ik wil, hij krijgt de kans om een stap harder te doen (ik bouw mijn hulpen natuurlijk wel op), doet ie dat niet dan word ik gewoon boos. Ik moet me op mijn werk ook 100% inzetten, 8 uur lang, dat halve uurtje per dag dat hij zich in moet zetten mag ik dan best van hem verwachten dat hij dat dan ook voor 100% doet. De rest van de 23 uur per dag hangt ie met zijn vrienden rond in de paddock, vreet ie zich vol en doet hij verder bar weinig nuttigs
En dan nog voel ik me schuldig door dat ene halve uurtje dat ik wat van hem wil