Whoei wat gaan jullie hard Plonie ben je de 18e ook van de partij ? Dan kom ik je miss wel tegen ! Oo meningen zijn dus verdeeld mbt de manen. Heb wel bij zijn schoft een vlechtje zitten omdat dat plukje telkens verkeerd onder de pad en deken zat. Wat hebben jullie onwijs knappe paarden onder jullie kont !!!! Zal op mn handen zitten om ook niet te gaan fotospammen hihi
Jolly is knap! Spam maar! En ik zie dat je ook een Schotse Collie hebt? Die hadden wij vroeger thuis ook altijd.
My_Little_P
Geplaatst: 26-12-13 23:19
Bellatrix: jij ook aan de palomino!
Mooie foto's komen er trouwens voorbij! Ook een hobby van mij, zoals van zovelen. xDenies: In de 2011 (1e show) en 2012 (alle shows) heb ik foto's van de Schietberg Reining gemaakt, dus wellicht dat je me onbewust wel hebt gezien
In mijn onderschrift staat nog een topic over Sjaak voordat ik deze zomer in training ging. Heb wel een en ander met 'meneer' meegemaakt haha.
Nu druk aan het lessen en hopelijk volgende Schietberg Reining wat meer voor de punten te gaan rijden (de eerste keer was echt een test en had al een penalty 5 te pakken voor ik ook maar wat had gedaan (bemoedigend klopje op zn nek gegeven).
Mondy: ja, ik doe mee! en spam aub haha Hier nog een blije foto van afgelopen keer:
Laatst bijgewerkt door My_Little_P op 26-12-13 23:20, in het totaal 1 keer bewerkt
En Mellow is ook zo gaaf met zijn stippels!!! (moet ik nog op in jurk)
En Jolly is knap! En Jazz ook!!
Mondy
Geplaatst: 26-12-13 23:28
Jespri ook al zo'n knappe stippel ! Heerlijk karakter he
Iolanthe
Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-13 23:29
Jespri, ik hou van stipjes Supermooi paardje!
En Mondy, Joker heeft ook superleuke plekjes op zijn borst
Jespri
Geplaatst: 26-12-13 23:30
Owja das waar ook Marlies haha. Heb het nog niet echt kunnen oefenen maar met uitrij deken vind hij geen probleem dus denk dat een jurk ook niet te veel problemen zal veroorzaken? Misschien alleen even het op stappen.
Mondy, Heerlijk karakter heeft hij. Hij is soms wel wat lastig om mee te werken maar dat maakt het ook weer zo leuk. Al is het soms wel creatieve oplossingen zoeken.
Bedankt allemaal, ben ook erg blij met mijn stippel.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 26-12-13 23:31
Dunalino: aalstreep en zebrastreopen op de benen. (niet altijd duidelijk zichtbaar)
En we kunnen wel een keer meeten hoor. Maar dan met of zonder paarden?
Mondy
Geplaatst: 26-12-13 23:33
Plekjes ... dat zijn stippen Joker is een few spot appie ! Een paar grote stippen en stiekem veel kleine