Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Kentaro schreef:Hélemaal mee eens!! (en ik vind persoonlijk dat een paardje met westernzadel toch altijd nog net weer iets groter oogt)
Eerder had ik er ook eigenlijk nooit aan gedacht, maar als je het dan een paar keer leest, ga je toch twijfelen of je dan echt zo'n dierenbeul bent...
Bellatrix schreef:Ik heb een auto ja.Maar eigenlijk vind ik Ermelo ook net te ver. Benzine is ook duur tegenwoordig. Zeker voor 2 tot 3 dagen per week, dat kan ik gewoon niet betalen.
Duke schreef:Veneri...wat jammer dat je zo ver weg zit.
Mijn paarden zijn wel geschikt om het op te leren. Ben geen hoogdravende westernruiter die op hoog niveau wedstrijden rijdt en dus ook dito paard heeft. Dus ik vind het niet erg als iemand die wel kan rijden, maar geen westernervaring heeft, bij mij wil leren.
En juist omdat ik vraag of iemand in ruil voor het rijden van de paarden wil helpen met uitmesten etc. vraag ik geen vergoeding.
cissy schreef:Ffortuna schreef:Ach er is ook een verschil qua stevig tussen 75 kilo en 120 kilo.... ik vind boven de 85 kilo dat het eigenlijk niet heel fair is om te gaan rijden, maar dan nog zijn er gradaties. Zat mannen die groter/zwaarder zijn natuurlijk...
*voelt zich niet fair*