Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xDenies schreef:Nou het is helemaal geen bijrijder, dus laten we daar eens bij beginnen haha. Ik zoek een verzorgster die lekker aandacht geeft, tut en aan de gang gaat met grondwerk (= longeren). Dat ze mocht uitstappen was een grote uitzondering en gewoon voor de leuk. Ik zoek vooralsnog helemaal niet iemand die gaat rijden, daar is zowel Baby als ik nog niet aan toe
Maar goed, met zicht op de toekomst hahaha.
sevke schreef:Met iemand die goed klassiek kan rijden zou ik op zich geen problemen hebben. Mijn paarden worden er niet slechter van om eens op twee handen 'in het bit' gereden te worden, dat doe ik zelf nl ook nog regelmatig, maar met mensen die niet aannemen als je iets zegt, daar zou ik ook snel klaar mee zijn. Groot gelijk dat je verder kijkt!
Noisy schreef:Deze is uitgeschreven door de Wran. Daar komen de proefjes kort voor de inzendtijd online en gaan ze na de sluitingsdatum er weer af.
Als je op Facebook zoekt op Wran Virtual Horse Show dan zou je ze moeten kunnen vinden. De Wran heeft ook vastgestelde patterns die je op hun site kunt vinden
https://www.wran.nl/wran-wedstrijden/patterns/