Je spieren zijn ook weg na gips en dat is niet zo met tapen. Ik zou na die breuk nog 4 weken niet mogen sporten, dat heb ik wel 4 dagen volgehouden, want ik had een hardloopwedstrijd. En er is me niets van overkomen, dus wederom blijkt weer dat ze met adviezen bij artsen uitgaan van de traagsten der traagsten met genezen en daar behoor ik dus absoluut niet bij. Je moet elk zgn. advies altijd eerst goed overwegen of het wel voor jou geldt. En zo nee, dan moet je het ook zeggen. Vinden ze niet leuk, maar ja, ik zie mezelf bij een dokter wel als klant en ik betaal, dus bepaal. Die houding aannemen is noodzakelijk heb ik geleerd. Ook na mijn ervaring met die stomme huisarts en het ziekenhuis na die hondenbeet. Als ik niet mijn mond open gedaan had, had ik nog steeds met een open wond rondgelopen. Dus ik ben de mondige patient. Niet de lastige, want dan moeten ze maar gewoon luisteren naar mijn wensen

Helaas werken paarden soms mee aan het kneuzen of breken van dingen. Eigenlijk hebben we een verkeerde hobby.