Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kimvicious schreef:Ik zou om te beginnen inderdaad voor een sweet iron snaffle gaan. Lekker laten sabbelen maar. Ik laat ze dan meestal in de roundpen met hoofdstel in zonder teugels en laat ze het even uitzoeken wat ze nou weer aan zich hebben hangenzodra ze laten merken zich te ontspannen weer uitdoen en klaar voor die dag.
xDenies schreef:Ik had altijd een zwarte snaffle, weet iron ofzo. Toen was ik m'n hoofdstel vergeten bij t cowgirlweekend in eersel en toen mocht ik er één lenen. Dat was ook een soort zwarte snaffle maar dan al helemaal terug gekleurd naar ijzer kleur. Die had oranje lijntjes op t bit en daar deed ze t waanzinnig op.
Even berichtje opgezocht; 'RVS met koperen inleg'.
Daar doet ze het dus gewoon prima op.
Daihyo schreef:Hoe is het nu Marlies? Corona is naar. Ik heb het begin juli gehad en ben nog steeds snel moe. En echt zo moe dag mijn ogen soms dichtvallen na een online overleg bijvoorbeeld. En smaak en reuk doen nog steeds rare dingen. Ben er wel klaar mee. Hopelijk duurt het bij jou niet zo lang.
SCC schreef:Hoe gaat het met de mensen die ziek waren. Inmiddels weer beter?
Ik had een vraagje aan de rijdende mensen, wat voor bit gebruiken jullie bij de paarden en waarom?
Ik wil mijn paardje aan een bit laten wennen, maar mijn kneveltrens van oude paard is veel te groot en dik.
Dus ben op zoek naar een relatief dun bit voor een kleuter die zeer graag overal op sabbelt en kauwd.
Bellatrix schreef:Ik geniet via jullie nu ik niets mee rij.
Denise, heb je al nuttige reacties op je topic gehad? Heb even meegelezen maar niet alles. Hoe is het nu met Beeb?
Zertab schreef:Heb je nog wat aan het hooi verandert?