Hopelijk lukt het om een uitrijdeken te vinden, Toen ik gisteren frosty uit de wei ging halen waren ook allemaal bloedplekjes van dazen.. Precies levend opgegeten! heb haar dan maar vlug spray opgespoten..
Ja weet ik. Wij zijn 15 jaar op vakantie geweest in Hoenderloo Vandaar ook 2 jaar geleden. Ik ken Vaassen verder niet, maar een kennis van mij staat daar. Stal staat bij bos en heide, dus ik ben benieuwd. En anders wordt het de volgende keer toch weer Hoenderloo. Maar dan wel een andere stal voor Jim.
Fjordhest Gard. Ik heb dit jaar voor de Witte Hoeve gekeken. Dat zou voor de volgende keer een optie zijn. Probleem is dat Jim niet lekker alleen kan staan. Er moeten andere paarden naast staan. Hoeft niet in dezelfde wei, maar wel ernaast. In het zicht. Dan is er niks aan de hand. En dat ging vorige keer niet (terwijl ik het wel had gevraagd en toen was het okee). Dus veel onrust en stress. Hij is zelfs over de deur gesprongen. Gelukkig mankeerde hij niks. Nu komt hij in een wei met andere paarden er omheen. Met de mogelijkheid er een paard bij te zetten als het niet goed gaat. Dat geeft wel iets meer vertrouwen Met rijden was hij overigens super braaf, ook alleen in het bos.
@Amanda Ohhh ik vind die uitrijdekens met zebraprint zo leuk! Overigens alle dekens met zebrastreepjes zijn gaaf.. Jammer dat ze er niet in maatje 235 zijn.... Of XXXXXL met tank-breedte
Oh ja dat is dan wel minder, vooral als je het hebt vermeld en er dus eigenlijk niks mee gedaan wordt. Gelukkig dat hij niks had.
Ook niet van bucas kiekeboefje? Al zijn die natuurlijk niet goedkoop.
Ik heb nu een amigo besteld. Moeten nog wel ringen aan gezet worden voor bilkoorden omdat hij anders niet blijft zitten. Dj rolt nogal veel en alleen zo'n koord achter z'n staart heeft niet zo veel zin.
Ik heb voor 2 paarden vliegendekens van Amigo en die blijven prima zitten met enkel een koord achter. Zelfde geldt voor alle andere dekens die ik heb. gelukkig maar, vind bilkoorden juist irritant.
als hij nou meer op z'n moeder had gekeken die heeft geen bilkoorden nodig
Marlou_
Geplaatst: 09-07-16 08:57
Goedemorgen!! Het is echt zo vreselijk lang geleden, voor mijn doen, dat ik hier geweest ben haha! Ook niet eens bij gelezen.
Met mij gaat het goed! Druk met nieuwe opleiding! Dus Pino heeft het wat rustiger maar dat is niet zo erg. Ben wat aan het experimenteren met zijn voor benen, hij heeft daar gallen zitten. Tijdje terug heb ik de ice vibe boots gekocht en dat lijkt hem goed te doen! Voor het rijden die tril dingen aan, dan staat hij te slapen. Na het rijden trillen met het ice pack erbij. Gister heb ik hem ook van ijzers af gehaald om eens te kijken of de doorbloeding in het been verbeterd en de zwellingen minder worden. Dat heeft tijd nodig maar we rijden rustig door.
Verder heb ik het ook erg druk gehad met onze bruiloft, we zijn vorige week vrijdag getrouwd!! Wat een bijzondere dag was dat! Het was die dag allemaal in Limburg en mijn stalgenootjes hadden Pino mee genomen dus dat was echt een verassing!
En de hond kwam de ringen brengen hahaha!
Oh en ben weer flink koopziek want eurohorse heeft weer nieuwe classic equine pads hahaha zo mooi
Ja moeten even de foto's van de fotograaf nog afwachten.
Was net aan het uitstappen en laat per ongeluk mijn teugel vallen, gaat er meteen op staan met zijn achter hoef en hoofdstel knapt kapot wat een ellende. Weet iemand of dit te repareren valt want de stiksels moeten dan ook los
Stond ik daar met het hoofdstel op de grond, Pino dacht echt huh?! En ik dacht hoooooo niet bewegen hahaha! Zo kak dit
Gefeliciteerd Marlou! Wat leuk dat je dieren er zo ook bij konden zijn, leuk idee ook van de hond met de ringen! Ik ben ook benieuwd naar de hele jurk
Die pads zijn inderdaad erg leuk........ En wat zonde van je hoofdstel zeg, zo heeft Magic mijn teugels laatst doen knakken. Gelukkig kon ik het heel makkelijk repareren maar stond wel even flink te balen. Kan het niet gelast worden? Of gesoldeerd? Weet niet of het dan nog zo stevig is natuurlijk.
Dan moet je zo'n zelfde gesp hebben. Misschien dan bij de schoenmaker of een zadelmaker laten repareren. Want de stiksels moeten inderdaad los. Maar de kapotte gesp zelf is denk ik niet meer te repareren, blijft altijd zwakker dan. Wel zonde!
Ja nee ik ga geen moeite doen om de gesp zelf te repareren. Dat vind ik ook geen prettig idee. Ik ga ff kijken wat goedkoper is want bij de zadelmaker hier zijn die reparaties best duur. En dan moet ik ook nog eens zo een zelfde buckle vinden haha
Ja inderdaad. Misschien wat webshops mailen met een foto? Wij hebben toen wel de hondenlijnen laten maken bij een schoenmaker. Ook leer en moest gestikt worden
Heb ongeveer het zelfde voor.. Vijsjes van mijn sporenriem zijn er af en nu ben ik ook dat "vierkantje" waar je riempje doorgaat kwijt
Maar wel voor het 1st gereden met frosty en ze was super braaf. Beetje kijkerig maar viel mee. Moet wel wat loswerken. Op de rechterhand heeft ze de neiging om met haar schouders naar binnen te vallen .. Maar ben zo blij