Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zack schreef:Zegt toch meer over de ruiters dat die vertrekken.
Overigens vind ik het behoorlijk slecht om epona de schuld te geven.
Al ben ik idd ook van mening dat ze niet moeten zeiken en de hele tape moeten geven.
Zack schreef:Dat ben ik hoor..
Nooit geleerd van huis uit dat een ruzie altijd van 2 kanten komt?
Epona moet de rest van de video vrijgeven.
En Craig moet vriendelijker rijden.
Om het even heel kort te omschrijven.
essiedepessie schreef:VivaLaVida schreef:hoorde dat gister iemand zeggen achter me: pffffffffff kijk die malloot met een peuk in zn bek trainen!! belachelijk!
en wij stonden daar te giechelen
Ik vind dat persoonlijk ook echt geen porem...
Zack schreef:Zegt toch meer over de ruiters dat die vertrekken.
Overigens vind ik het behoorlijk slecht om epona de schuld te geven.
Al ben ik idd ook van mening dat ze niet moeten zeiken en de hele tape moeten geven.
Funnygirl schreef:Zack schreef:Zegt toch meer over de ruiters dat die vertrekken.
Waarom?? Ik zou ook niet blij worden als ik weet dat die mensen komen filmen. En ze vragen nog niet eens of ik het goed vindt. Als je bij een bedrijf of ergens anders komt dan moet en nog gewaarschuwd worden als er opnames zijn want anders mogen ze niet gebruikt worden, maar onder het mom van journalistiek mag het dan wel??? Volgens mij moeten we dan maar allemaal journalist worden en elkaar gaan filmen. Welcome Big Brother.
dofuzz schreef:epona heeft zijn doel bereikt.
ik had net een vriendin uit zweden aan de lijn en die zei me dat een paar weken geleden een AQHA/NRHA show in Bokeberg uitdraaide op een ramp voor de organisatoren. de epona "journalisten" daagden op en dat was het sein voor iedereen om te vertrekken. dus geen wedstrijd. schade voor de organisatoren = +/- 35.000 €
goed bezig epona en supporters!!!!!!!!!!! doe alles maar lekker afbreken, dat voelt toch zo lekker als je nergens anders toe in staat bent!!