Ben benieuwd naar de foto's

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CZarabians schreef:Weet dat dit een oud topic is maar moet het toch kwijt....
Yeeh, mijn paint ook gevonden.
Hij is vandaag gekeurd door de DA en staat nu lekker te knabbelen in zijn nieuwe stalletje in Woudenberg. Binnenkort foto's. Het is een zoon van RR Black Britches uit een kleindochter van Zippo Pine Bar. Hij is een bay tob/ovr ruin van 8 jaar en zijn roepnaam is Zippo.
simodi schreef:CZarabians schreef:Weet dat dit een oud topic is maar moet het toch kwijt....
Yeeh, mijn paint ook gevonden.
Hij is vandaag gekeurd door de DA en staat nu lekker te knabbelen in zijn nieuwe stalletje in Woudenberg. Binnenkort foto's. Het is een zoon van RR Black Britches uit een kleindochter van Zippo Pine Bar. Hij is een bay tob/ovr ruin van 8 jaar en zijn roepnaam is Zippo.
Leuk, proficiat! Foto!!!!?![]()
Waar staat hij in Woudenberg, bij Ed Gosen?
manutjuh schreef:Het zit wel erg lekker, maar dat is het ook wel vind ik. als ik echt iets wil gaan doen vind ik het fijn om 'vrij' te zitten, bij een westernzadel heb ik het gevoel dat ik geen kant op kan.
Als hij een gekke bui heeft en niet luisterd is dat wel fijn, je evenwicht hoeft niet zo goed te zijn want je zit best stevig, maar ik vind het fijner als ik zelf mijn zit kan bepalen.
Ik weet niet echt waarom, misschien omdat ik het niet gewend ben. Ik heb ook last van mijn knieën, altijd al gehad, is een aangeboren afwijking, en op het westernzadel heb ik na een kwartie al last terwijl ik daar voorheen nooit iets van gevoeld heb tijdens het rijden.
BuckyLove__ schreef:doet deze het wel?.. sorry als de foto wat klein is.
BuckyLove__ schreef:doet deze het wel?.. sorry als de foto wat klein is.