Anya schreef:Rob toch een opmerking naar jouw richting. Jouw oproep voor wederzijds begrip, past niet bij jouw opmerkingen over de oprichting van Free Western Spirit.
Goed misschien zie ik het niet goed.Maar ik kan er niets aan doen dat ik het gevoel heb dat de FWS opgericht is vanuit een *verzet* tegen de wran.En dat zijn ook de berichten die me bereiken.
Maar of het nu een wedstrijd gerichte vereniging is of niet heeft er wat mij betreft niets mee te maken dat ik (misschien foutief) dit zie als een actie van ***kijk wij doen het wel ff beter***Want die heeft dus in het geheel niets met de WRAN te maken. De WRAN organiseert wedstijden. Voor wedstrijdruiters. En niets meer dan dat. In de activiteitensfeer dus. Behalve dan twee jeugdclinics dit jaar.
De FWS is opgericht als activiteitenorganistie. Voor een veel breder publiek en met heel andere onderdelen dan de WRAN aanbiedt. TREC bijvoorbeeld. Ranchwork, buitenritjes, een keer een clinic, bitloze optomingen (desnoods een touwhalstertje), een buitenrit of een gezamenlijke training.
Nouja mooi allemaal en allemaal dingen waar ik totaal niets mee heb.
Doet er ook niet toe het is voor wie het wil.
En nogmaals misschien moet ik mijn mening bijstellen,maar op dit moment gaat dat niet
En dat is heel wat anders dan de WRAN voorstaat. En het zit de WRAN ook niet in de weg. Of het zou moeten zijn omdat er een aantal westernruiters bij betrokken zijn. Nou en? Er zijn wel meer ruiters lid van meerdere organisaties. En ik snap niet waarom dat nu in een keer een probleem zou zijn.
Ik had totaal geen idee wie er achter zat,en dat maakt eigenlijk ook weinig uit.
Toen mij werdt verteld wie erachter zit en wat de motivatie was ,tja toen had ik wel mijn bedenkingen(maar nogmaals misschien wel onnodig)
Ik denk dus dat jouw oordeel over de FWS eerder bepaald wordt door jouw beeld van sommige deelnemers dan door de werkelijkheid. En vanuit die optiek begrijp ik dus niet hoe jij kunt oproepen tot wederzijds begrip.
Probeer er eens vanuit te gaan dat ik tot op dit moment er niet van overtuigd ben dat alles wat er nu gebeurt een zuivere motivatie kent.(maar ook nu open sta om dat wel te willen geloven.)
Stel je eens voor dat ik me bepaalde *uitspraken* persoonlijk aantrek en ik dat niet accepteer dan denk ik niet dat je mij iets kwalijk kunt nemen.
Het gaat allemaal de verkeerde kant op en dat kan niet de bedoeling zijn.
Maar misschien begrijp ik jou dan wel weer verkeerd.