Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Marieke schreef:Wat ik wel vind met de trail, is dat ze het helemaal niet aankleden. Het ziet er super saai uit. Geen bloemen, boompjes of andere dingen. geen eens een echt bruggetje op het QH NK. Totaal geen kleur.
Een voordeel is wel dat het paard dan niet een boompje mee kan nemen onderweg, dat maakt het dan wel weer een stuk makkelijker
. Heb dubbel gelegen toen het paard van mijn nichtje in het achterwaarts gaan een boompje mee sleepte
Cer schreef:Dat vind jij. Blijkbaar vinden anderen (die trail rijden met jonge paarden) dat anders.. En die maken de wedstrijd (of niet natuurlijk)
Straks weer kwijlen voor de lifestream 

dofuzz schreef:verder schiet me nog wat te binnen. misschien zien we minder deelnemers in de open junior trail omdat die discipline nu ook erkend is door NSBA en er daardoor nogal wat prijzengeld te verdienen is. ik zie tenminste buiten NL die tendens wel groeien

Cer schreef:Maar ik vind het wel wat overdreven om ervan uit te gaan dat een pro altijd beter is dan een amateur...Wat dat betreft is de Wran met hun level-ding goed bezig
dan ben ik blij dat wij dan Nl (nog) niet hebben