Er bestaan ook nog dressuurhoeden hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
x_Marr schreef:Nee en?
x_Marr schreef:Misschien toch een doen danen ik kijk haast nooit in welk forum het topic staat bij zulke vragen.

Zou ik mijn KWPN-er nog kunnen omturnen naar uit de kluiten gewassen "quarter"? Wedstrijden rijden zonder cap lijkt me wel zo relaxt en geen hoofdpijn nadien.
x_Marr schreef:Nee en?
Anne_GTI schreef:...en geen hoofdpijn nadien.
MSQuincyTE schreef:Johan daar heb je wel gelijk in dat nederland roomser is dan de paus, en in de rest heb je ook gelijk.
De schaatsers gaan nog harder dan wij met onze paarden
DubbelDun schreef:Majella001 schreef:For the sake of discussionIk draag er dus geen.
Redenen:
1) Zit niet lekker
2) Ziet er niet uit
3) Ik houd niet zo van verplichtingen
@1 - hoeveel soorten heb je al geprobeerd en jouw hoed zit met 30 graden dus niet zweterig ??
@2 - is in the eye of the beholder, dus geen steekhoudende reden IMO
@3 - je rijdt dus ook altijd door rood...
MSQuincyTE schreef:Johan daar heb je wel gelijk in dat nederland roomser is dan de paus, en in de rest heb je ook gelijk.
De schaatsers gaan nog harder dan wij met onze paarden

Vreemd genoeg gebeurd dit enkel bij het oudere paard wat ik rijd.. Bij mn 3jarige nog nooit voorgekomen 
Het leuke van dit soort opmerkingen is dat het uiteindelijk niet gaat om HET VALLEN maar om hoe we landen
Want iets breken kun je al doen vanaf 10 cm hoogte.
Het is maar net hoeveel pech we hebben , of geluk is maar hoe je het wil noemen.