DubbelDun schreef:Helina0611 schreef:uhhhhh misschien dan toch eens de zoekfunktie van Bokt gebruikenen even over een slof thieleman ect, dat is het zelfde idee hoor! ik hoor daar eigenlijk nooit iemand moeilijk over doen!
Ik wou net zeggen...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:Helina0611 schreef:uhhhhh misschien dan toch eens de zoekfunktie van Bokt gebruikenen even over een slof thieleman ect, dat is het zelfde idee hoor! ik hoor daar eigenlijk nooit iemand moeilijk over doen!
Helina0611 schreef:ik vind dit wel een beetje grof gezegt, en ik denk dat je best boos was enzo omdat je deze manier niet kent, maar ik persoonlijk denk dat je je verhaal hebt overdreven. en dan nog vind ik dat je de achtergrond van het dier niet kent.
Helina0611 schreef:ik ken deze manier wel, wilde het zelf ook niet zien hoor. maar het is echt niet zo dat ze het paard in een keer in de krul zetten dat gaat met maten, geloof mij anders zou ik ook gaan stijgeren![]()
en even over een slof thieleman ect, dat is het zelfde idee hoor! ik hoor daar eigenlijk nooit iemand moeilijk over doen!
Yamcha schreef:Helina0611 schreef:ik vind dit wel een beetje grof gezegt, en ik denk dat je best boos was enzo omdat je deze manier niet kent, maar ik persoonlijk denk dat je je verhaal hebt overdreven. en dan nog vind ik dat je de achtergrond van het dier niet kent.
Heeft het te maken met de achtergrond van het dier dan?
I'm sorry, maar ik denk dat het opbinden van het dier op deze manier niets met de achtergrond van het dier te maken heeft, maar met het geld willen verdienen van de mens, en dat over de rug van een dier.![]()
Er zijn andere en betere manieren om een paard te beleren, of het nu om Western gaat of andere disciplines.Helina0611 schreef:ik ken deze manier wel, wilde het zelf ook niet zien hoor. maar het is echt niet zo dat ze het paard in een keer in de krul zetten dat gaat met maten, geloof mij anders zou ik ook gaan stijgeren![]()
en even over een slof thieleman ect, dat is het zelfde idee hoor! ik hoor daar eigenlijk nooit iemand moeilijk over doen!
Het is Thiedemann.
Ik persoonlijk ben geen fan van een Thiedemann, maar een slof kan heel nuttig zijn, o.a. om een paard recht te richten. Waar is een Thiedemann voor?
En wat heeft het naar een kant trekken van een paard in vredesnaam met het gebruik van de slof te maken?
Verkeerd slofgebruik wordt trouwens ook moeilijk over gedaan, en terecht.
Helina0611 schreef:maar ik vind dat we dr niet moeilijk over moeten doen want er worden ook andere middelen gebruikt en pijnigen ook een paard.
Cheveyo schreef:welke botten zet ze op de foto dan?
die uit de rug of die uit de benen?...
Benen zijn met ong 3.5 jr gesloten maar de rug doet er even wat langer over.