Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Francis schreef:Idd. DD. Er zijn twee ranches op Texel.. Desiree kan wel zeggen dat degene waarmee zij contact heeft niet de stal is waar het om gaat... maar ten eerste kunnen wij dat niet controleren, ten tweede weet dan nog de helft van de lezers niet om welke stal het dan wel of niet gaat, simpel weg omdat ze of de stallen, én/óf Desiree niet kennen. Zou ik dus als stal-waar-het-níet-om-gaat hier rap reageren m'n naam en toenaam noemen en melden dat het betreffende paard nooit bij mij op stal heeft gestaan. (Weten we direct om welke stal het dan wel gaat).

en nu wordt het erg warm onder hun voeten.
bigbabe schreef:ha ha ha nu staat deze ranch zelf in de kijkeren nu wordt het erg warm onder hun voeten.
ze kunnen een ander erg goed onderuit halen maar oh oh als ze zelf in de spotlight staan is het toch niet meer zo leuk.![]()
![]()
ik hoop dat deze questie opgelost wordt en hopelijk trekt men hier leer uit
SkyeNShadow schreef:ben blij dat dit verhaal op bokt staat
niet moeilijk te raden over welke ranch op Texel het gaat
ik wens je echt heel veel succes!!
sugarjoke schreef:SkyeNShadow schreef:ben blij dat dit verhaal op bokt staat
niet moeilijk te raden over welke ranch op Texel het gaat
ik wens je echt heel veel succes!!
Een bijkomend voordeel hier is dat het tenminste blijft staan !!!
Als je op hun site commentaar geeft op hun gedrag en werkwijze dan wordt het gelijk verwijderd
Is ook wat voor te zeggen natuurlijk, dan weet je al genoeg
Het is dan alleen jammer dat andere de kans niet krijgen om het te lezen, dit was ook met het OLWS
veulen wat ze bewust gefokt hadden het geval, de kritiek maar ook de adviezen werden direct verwijderd
en dat is toch best jammer want andere kunnen daar ook van leren
Cayenne schreef:Wanneer het stamboekpapier en het paspoort op jouw naam staat met een erkende stempel en handtekening van de organisaties, dan is het paard wel degelijk van jou.
Zo heb ik tenminste een zaak gewonnen tegen iemand die vond dat mijn Lippizanermerrie opeens van hem was. De rechter besloot dat hij -zonder deze papieren met handtekeningen- geen recht had op het paard.