[WN] Ervaring jeugdteam

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Francis

Re: Ervaring jeugdteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 10:17

OH, vrijwilliger nummer 3 ook... altijd bereid om te helpen. Eventueel ook op de dag zelf óf vantevoren met tips en hulp bij het groomen (waar overigens elke (jeugd)ruiter voor bij me mag aankloppen.. genoeg mensen weten inmiddels al dat ik graag en gratis help met het showklaar maken van hun paard)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 10:22

Ik weet niet of er misschien in verschillende groepen gereden wordt, maar DAT zou misschien wel heel leuk zijn om in korte clinicvorm erbij te doen! Hartstikke leuk EN leerzaam! Presentatie is tenslotte ook hartstikke belangrijk!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 10:32

Kijk. Harstikke leuk!
Vrijwilligers zijn genoteerd.
De indeling van de dag staat nog niet vast.
Wel staat vast dat het op de Kolderhoeve zal plaatsvinden. Die stelt belangeloos de bak ter beschikking. En de clinic wordt gegeven door Chris Knol.
Maar er komt nog een apart topic, zodra ik meer weet dan alleen de datum Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 10:44

Zo daar heb je nog eens een supermooie locatie aan ook. Toppie. En leuk dat Chris de clinic geeft, dan komt er meteen het broodnodige stukje theorie bij en komen er meteen goede tips. Super.
Wat wordt de datum Anya? Dan hou ik die meteen vrij in de agenda.

Jo je kan wel met mij meerijden als je wilt, pik ik je wel even op.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 11:11

Met grote slag om de arm, als het goed is 21 oktober.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 14:34

Super zeg. Dus het zorgt ook weer voor goede dingen.
Leuk zo een clinic. Misschien ook leuk als er veel jeugd kan komen kijken? Volgens mij hebben best een aantal bokkers de nieuwe lichting thuis!
Ik wil ook wel helpen bij dit soort evenmenten, indien het in mijn macht ligt om het ook echt te kunnen doen.

Misschien tevens een idee om een avondje te organiseren voor de mensen die hun steentje willen bijdragen, waar de organisatie zijn woordje doet en mensen met hun vragen en ideeen komen? Om dus elkaar te helpen en van elkaar te leren?

Henla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 15:30

Ik ben voor zo'n clinic ook wel bereid om mijn pony ter beschikking te stellen aan een net rijdende jeugdruiter. En mijzelf opgeven als vrijwilliger mocht ik kunnen op die datum.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 16:12

Henla: Super. Staat ook genoteerd!
Ik wil Lan ook wel aanbieden, maar dan moet dat wel een wat grotere jeugdruiter zijn Clown

mehlika

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 16:23

Maar ff wat anders: dit is dus bedoeld voor jeugd, niet jeugdteam toch? Want het word wel redelijk verwarrend als je een jeugdteam hebt van het NQHA en vervolgens gaat de WRAN activiteiten organiseren die gratis zijn voor wranleden...

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 16:34

mehlika het is nog verwarrender want jeugdleden zijn bij de WRAN eigenlijk amateur en open ruiters maar ik neem aan dat ook beginnende jeugdruiters mee mogen doen met deze clinic

mehlika

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 16:36

I know, daarom vind ik dat er eerst duidelijkheid moet komen want nu staat er een clinic in een jeugdteamtopic om het maar allemaal makkelijker te maken Knipoog

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 17:51

spatter schreef:
jeugdleden zijn bij de WRAN eigenlijk amateur en open ruiters maar ik neem aan dat ook beginnende jeugdruiters mee mogen doen met deze clinic

Op 21 oktober 2007 niet meer.

Arrows

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 18:22

MissPeet schreef:
gelukkig zijn er mensen die hun handen uit de mouwen steken om iets voor elkaar te krijgen voor de jeugd binnen deze sport, zowel binnen het team als er buiten.
Binnen in deze topic zijn er (in mijn ogen) vervelende en vooral niet opbouwende kritiek geleverd, iets waar de jeugd iig niet op kan 'groeien', en dàt is nou juist toch wat we willen?
Het doel wordt vergeten, en iedereen heeft maar over alles een hele sterke mening, en dat mag maar dan wel met respect! hebben wij ook niet een voorbeeld functie? Slim
De jeugd leest dit ook.
Ièdereen heeft of kan wel iets om een jeugdteam te laten 'groeien', tuurlijk kan er gevraagd worden en dat is òòk gebeurd ( site NQHA ) maar er kàn ook aangeboden worden en daar is nog niemand 'armer' op geworden.
Lieve mensen laten wij het doel niet vergeten, kijk naar wat je zelf kan inbrengen, verdiep je er dan in, en vooral werk samen Blijken we straks toch allemaal leuker en vriendelijker te zijn dan we dachten OK dan!
Wat de vergrijzing betreft......als ik zo om mijn heen leest wordt daar aardig aan gewerkt *LOL*
wij hebben hier nog een 7 jarig jongetje, staat hij straks in zijn eentje? dan heeft hij wel altijd prijs! Go jij! Go jij!

Beter kan het niet gezegt worden Lachen

Arrows

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 18:28

Oehh als er een clinic is doe ik graag mee !!
als het kan op een ander paard omdat ik met mijn paard trailerprobleempjes heb.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 19:02

Dit is bedoeld voor jeugd. Dus eventueel ook voor jeugdteamleden dit toevallig naast lid van de NQHA ook lid van de WRAN zijn. En voor beginnende jeugdruiters, die eventueel lid van de WRAN moeten worden.

Het was niet mijn bedoeling dit topic nu over de clinic te laten gaan. Het was één van de voorbeelden in het kader van mijn pleidooi om samen te werken om westernrijdende jeugd (ongeacht te vereniging of het ras waarop ze rijden) meer toekomstmogelijkheden te bieden.

mehlika

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 19:12

Maar je hoeft dus geen wranlid te zijn neem ik aan? Split off is misschien beter Knipoog

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 19:15

Ja ik wilde een nieuw topic openen zodra ik wat meer weet, heb het alleen aangekondigd als voorbeeld.
Je moet wel wran-lid zijn, maar dat kan bij inschrijving voor de clinic. En jeugdlid worden is niet heel erg prijzig of zo.

Arrows

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 19:22

Waarom moet je een WRAN lid zijn ?

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 19:33

Omdat het een gratis clinic voor leden is. Dus de WRAN betaalt de clinic verder.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 20:53

De vrijwilligers kunnen in ieder geval opgetrommeld worden.

Is het dan ook wat om bijv een stand te hebben waar veel info is voor de jeugdruiters. Als er veel jeugd komt kijken en luisteren met hun ouders, worden de wegen wat bekender? En dan van alle mogelijkheden en regels binnen de sport.

Ik ga me dan maar eens verdiepen in het jeugdlidmaatschap.....

Pintopini

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 23:17

Aangezien mijn paardje wel eens vaker heeft moeten invallen, bij extreme weerstomstandigheden (voor het oefenen van het) jeugdteam (2006), wil ik hem bij deze ook beschikbaar stellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 07:31

Zullen we het in een later te openen vervolgtopic verder over de WRAN-jeugdclinic hebben en dit topic verder voor "het" jeugdteam en het EK houden?