Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
spatter schreef:jeugdleden zijn bij de WRAN eigenlijk amateur en open ruiters maar ik neem aan dat ook beginnende jeugdruiters mee mogen doen met deze clinic
MissPeet schreef:gelukkig zijn er mensen die hun handen uit de mouwen steken om iets voor elkaar te krijgen voor de jeugd binnen deze sport, zowel binnen het team als er buiten.
Binnen in deze topic zijn er (in mijn ogen) vervelende en vooral niet opbouwende kritiek geleverd, iets waar de jeugd iig niet op kan 'groeien', en dàt is nou juist toch wat we willen?
Het doel wordt vergeten, en iedereen heeft maar over alles een hele sterke mening, en dat mag maar dan wel met respect! hebben wij ook niet een voorbeeld functie?![]()
De jeugd leest dit ook.
Ièdereen heeft of kan wel iets om een jeugdteam te laten 'groeien', tuurlijk kan er gevraagd worden en dat is òòk gebeurd ( site NQHA ) maar er kàn ook aangeboden worden en daar is nog niemand 'armer' op geworden.
Lieve mensen laten wij het doel niet vergeten, kijk naar wat je zelf kan inbrengen, verdiep je er dan in, en vooral werk samen Blijken we straks toch allemaal leuker en vriendelijker te zijn dan we dachten![]()
Wat de vergrijzing betreft......als ik zo om mijn heen leest wordt daar aardig aan gewerkt![]()
wij hebben hier nog een 7 jarig jongetje, staat hij straks in zijn eentje? dan heeft hij wel altijd prijs!