Buiten dat we er vanaf 15.30 al waren en ik dus voor 1 klas een box nodig had..
Vond ik zelf heel jammer... maar was gelukkig wel de laatste keer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

( maar wel 5 minuutjes van het strand af gna,gna,gna
)
ook geen onbelangrijke factor.. volgend jaar is volgend jaar, dan zien we wel weer.
)
).kjcm schreef:nee rom, dát zie in mijn ogen toch verkeerd.........diegene die op dat moment in willen schrijven geven volgens mij niet om een tientje meer of minder.

kjcm schreef:en trouwens, waar is er ooit een tientje extra gerekend

kjcm schreef:sluitingsdatum ook daadwerkelijk te hanteren, voed ze maar eens op die ruiters! dan starten ze maar niet *reclame eruit geknipt*
dofuzz schreef:zij die het niet fair vinden voor hun paard om na het donker te rijden moeten beseffen dat een paard maar een paar uur per dag slaapt. met de voornoemde instelling had Anky van Gruntsven nooit bereikt wat ze nu bereikt heeft, dat geef ik op een briefje !
als wij op show gaan nemen wij altijd stallen en gemeenschappelijke tackbox, zelfs voor een 1dags. dan kunnen de paarden lekker relaxen voor, tussen en na de proeven. het kost een paar centen maar als ik morgen een hartaanval krijg kan ik mijn zuurverdiende centen toch niet meenemen naar het hiernamaals.
Daar heb ik nog nooit iemand over horen piepen
Maar als je doelt op mijn opmerking over te lang uitlopen en de lol van m'n paard, dan heeft dat niet te maken met de uurtjes slaap die het paardje krijgt
Meer met een allroundruiter die DUS al behoorlijk wat uren te paard zit op zo'n dag. En als daar door slechte planning nog extra uren bijkomen, ja dan houdt het op. Mijn paard is mijn hobby, en ik probeer ook die van haar te zijn; wij zijn namelijk een team en willen er samen lol van hebben. Tegen de tijd dat de lol van m'n paard in het werk me niet meer boeit ga ik wel reining rijden in België, goed?
Hier kunnen we vaak niet eens een stal huren, da's de pest nou net. De ruiters die een box willen, willen daar volgens mij best een redelijke prijs voor betalen; dat zijn nou juist degenen die aan het belang van hun paard denken en liever een wedstrijd minder rijden maar dan goed, dan een wedstrijd meer en minder goed.
, dat ere-rondje kon ik wel op mn buik schrijven met mn handen vol
)
helaas voor ons hahahahaha Sonja schreef:Marieke, dat er geen boxen zijn heeft niets met WRAN te maken maar met locaties.
Sonja schreef:O ja ik wil ook altijd graag van te voren weten als hoeveelste ik moet starten trouwens; vooral in de trail. Als ik bv als nummer 15 moet dan ga ik pas losrijden als de rubriek al is begonnen, en zorg ik niet dat ik bij aanvang rubriek klaar ben voor de proef.