Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
).

Op Anika ook niet.....
)
Gefeliciteerd hoor!
, perfekt dat je die met 2 handen hebt aangepakt!
anika schreef:Nou Gunners Crome Sun van ons die bij mike staat gaat een try out wedstrijd starten. De Dixie futurity in Alabama. Wij gaan daar natuurlijk kijken! Daarna evalueren hoe we veder gaan met onze kanjer.... Dan ben ik 5 dagen bij Mike op de ranch waar ik verschillende paarden ga rijden en fanatieke training krijg. Ook met mijn eigen paardje daar...
Sherry vertelde ik van onze reis en heeft me gevraagd ook bij haar op de ranch te komen rijden dus daar ga ik ook 4 dagen trainen en rijden... Daarbij hebben we een hoop te bespreken over de reining sport en de toekomst. En allerlei andere zaken die we te bespreken hebben. Zo gaan we lunchen en zal ik worden voorgesteld aan mensen die ik nog niet ken. En noem maar op wat ze allemaal in peto heeft.
Dus je begrijpt dat zo'n reisje erg vervelend is!![]()
Maar we zullen elkaar daar af toe wel zien want in November/December ben ik er weer....
Splash schreef:anika schreef:Nou Gunners Crome Sun van ons die bij mike staat gaat een try out wedstrijd starten. De Dixie futurity in Alabama. Wij gaan daar natuurlijk kijken! Daarna evalueren hoe we veder gaan met onze kanjer.... Dan ben ik 5 dagen bij Mike op de ranch waar ik verschillende paarden ga rijden en fanatieke training krijg. Ook met mijn eigen paardje daar...
Sherry vertelde ik van onze reis en heeft me gevraagd ook bij haar op de ranch te komen rijden dus daar ga ik ook 4 dagen trainen en rijden... Daarbij hebben we een hoop te bespreken over de reining sport en de toekomst. En allerlei andere zaken die we te bespreken hebben. Zo gaan we lunchen en zal ik worden voorgesteld aan mensen die ik nog niet ken. En noem maar op wat ze allemaal in peto heeft.
Dus je begrijpt dat zo'n reisje erg vervelend is!![]()
Maar we zullen elkaar daar af toe wel zien want in November/December ben ik er weer....
Sann_e schreef:Hebben ze nog plaats voor iemand?? Want ik zou eigenlijk naar australie gaan maar dit vind ik beter en heb het hard nodig!!
skippy1 schreef:Jeetje...Anika...ook wel heel erg gaaf! Heb je niet een plekje over in je koffer? Wow ook echt te gek wat jij daar gaat doen! Ik wil mee!!!
Ben ook wel heel erg benieuw naar jullie Gunner! Echt te gek!
Sonja schreef:Is het nu zeker dat je gaat Klaas? En hoe lang?
('k Ben helemaaaaal niet jaloers hoor....Op Anika ook niet.....
)
Helemaal gaaf Klaas! Ik dacht even
hij gaat dit toch niet laten lopen omdat hij niet alleen wil reizen .. maar gelukkig 
anika schreef:Ohw leuk! Zou wel leuk zijn elkaar daar tegen te komen...
Splash schreef:anika schreef:Ohw leuk! Zou wel leuk zijn elkaar daar tegen te komen...
Hoe zie je eruit? Ik heb kort (iets wat je hier niet veel ziet) blond haar. Maar ik denk dat ik je snel gevonden heb als ik naar Gunner uitkijk.
Op welke dag ben je aanwezig?