[WN] Horse with no name

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rob_H

Re: Horse with no name

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-07 16:53

@Magic1 Jij moet (zoals ook ik) je toch afgevraagt hebben (en je nog steeds afvragen) wat je in godsnaam hebt misdaan dat je ooit hebt moeten kennis maken met het hoofd van VE<>CA.

Ik ben er intussen achter en heb mij neer gelegt bij het feit dat soms ,ja heel soms ,mensen je pad kruisen waarbij bovenstaande vraag onherroepelijk in je op blijft komen en dat het helaas een speling der natuur is,derhalve kunnen wij ons dan ook niets verwijten Cool

Natascha dH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 17:27

DubbelDun schreef:
Dat zijn er aardig wat. Hopelijk hebben jullie afstand gehouden of kreeg je een loodslabje voor Clown

Ik hoop voor Rob dat ie een loodschortje om had. Vooral bij die voorachterwaartse opname van de sprong, dan staat ie recht in het pad van de rontgenstralen.....
Of heb je voorlopig geen behoefte aan babies, Rob? Cool Haha!
(ik blijf het link vinden, die mobiele rontgen zo in een open ruimte. Op het filmpje komt er nog een meneer onbeschermd voor de camera bij het paard staan. En de houdster van de cassette maakt ook nog een paar foutjes. Maar ja, da's mijn beroepsdeformatie... Clown )

Ik hoop van ganse harte dat bij de herkeuring Bobbie weer helemaal rad is. Maar bedenk wel dat een goed setje rontgenfoto's alleen wat zegt over de botten en een paard bestaat uit meer dan alleen botten... (pezen, ligamenten, spieren, gewrichtskapsels enz enz) Dit kan allemaal de kreupelheid veroorzaken. Je wil ze de kost niet geven, al de paarden die wij afkeuren (bij aankoop of gewoon bij blijvende kreupelheid) op een "weke delen probleem". Het is hard, maar dan moet je reeel zijn, daarvoor doe je een aankoopkeuring.
Maar daar gaan we natuurlijk niet van uit, Bob loopt dadelijk de sterren van de hemel en dan hebben jullie een leuk paardje, zo op de filmpjes te beoordelen.

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 17:39

Natascha dH schreef:
Ik hoop voor Rob dat ie een loodschortje om had. Vooral bij die voorachterwaartse opname van de sprong, dan staat ie recht in het pad van de rontgenstralen.....
Of heb je voorlopig geen behoefte aan babies, Rob? Cool Haha!

**nou, voorlopig, dat ligt nou echt allesbehalve in de planning dus dat scheelt Clown

Ik hoop van ganse harte dat bij de herkeuring Bobbie weer helemaal rad is. Maar bedenk wel dat een goed setje rontgenfoto's alleen wat zegt over de botten en een paard bestaat uit meer dan alleen botten... (pezen, ligamenten, spieren, gewrichtskapsels enz enz) Dit kan allemaal de kreupelheid veroorzaken. Je wil ze de kost niet geven, al de paarden die wij afkeuren (bij aankoop of gewoon bij blijvende kreupelheid) op een "weke delen probleem". Het is hard, maar dan moet je reeel zijn, daarvoor doe je een aankoopkeuring.

**Tuurlijk dat weten we, en daar hebben we het ook uitgebreid met de keurende VA over gehad.
Mocht het dus zo zijn dat hij bij de herkeuring nog niet goed is dan is dat vreselijk jammer maar dan houdt het gewoon op. Bob is leuk, heel erg leuk zelfs maar niet goed is niet goed en dan houdt het gewoon op.

Maar daar gaan we natuurlijk niet van uit, Bob loopt dadelijk de sterren van de hemel en dan hebben jullie een leuk paardje, zo op de filmpjes te beoordelen.

**precies daar rekenen (en vooral hopen) we ook wel op. Maarja nog even geduld en dan weten we het

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 08:31

Blaze schreef:
@Magic1 Jij moet (zoals ook ik) je toch afgevraagt hebben (en je nog steeds afvragen) wat je in godsnaam hebt misdaan dat je ooit hebt moeten kennis maken met het hoofd van VE<>CA.

Ik ben er intussen achter en heb mij neer gelegt bij het feit dat soms ,ja heel soms ,mensen je pad kruisen waarbij bovenstaande vraag onherroepelijk in je op blijft komen en dat het helaas een speling der natuur is,derhalve kunnen wij ons dan ook niets verwijten Cool

Kijk nou, wat lees ik nu.
Lijkt wel of de zielige oude mannen club steeds groter wordt.
Vraag jullie liever af, waar ik het aan te danken heb,
dat ik jullie ooit heb leren kennen. Had een heerlijk leven, zorgeloos en sociaal was ik zeer verantwoord bezig. Alles wat mijn vader mijn heeft geleerd en voor gehouden, tussen het goede en het slechte, heb ik zins ik jullie heb leren kennen, overboord kunnen gooien.
Straks gaat de derde, ja, ja, er is er nog één, een waar cocktail trio heeft het NK als kwelgeesten voortgebracht, zich er ook nog mee bemoeien. Niks heb ik meer aan mijn leven, zins deze lords wanhoops in bange dagen elkaar gevonden hebben.
Over speling van de natuur gesproken. Clown

Magic1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 09:28

Jammer he Blaze, dat tie zo is. Hij leek mij eerst heel normaal.
Zo zie je toch maar dat te veel veranderingen in een korte periode,gekke dingen in iemands leven kunnen veroorzaken.
Stal baas, Western baas, het wordt hem allemaal wat teveel. denk ik!
Misschien moet hij een tijdje in therapie bij ons.

dirkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 20:38

ouwe jongens krentenbrood Cool

Nickolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 21:59

San en Rob,

Ik heb wat gemist tijdens mijn vakantie, zo te lezen.
Ik hoop dat Bob straks wel door de keuring komt. Ik duim voor jullie.

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 10:29

Sandra_H schreef:
Het is, zeker voor mij, erg dubbel omdat er ook nog een lief harig vlekkenpaardje op stal staat maar ik weet zeker dat ook dat goed gaat komen. Er gaat iemand ergens heel veel plezier met hem hebben net zoals ik met hem had. Nu die iemand nog even vinden maar daar heb ik alle vertrouwen in.

Er gaat inderdaad iemand veel plezier van hebben.
Sam heeft gisteren een nieuw baasje gevonden Cool

oeps verkeerd ingelogd (this is Blaze Cool )

Nickolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 11:24

Ooh super, gefeliciteerd.

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 14:55

Sandra_H schreef:
oeps verkeerd ingelogd (this is Blaze Cool )

Ohw, ‘tis maar goed dat ik nooit stiekem pb met San, nu ik merk dat je bokt net zo makkelijk opent onder haar naam.
Euhumm hou het toch maar bij de smsjes.

Maar top dat Sam een nieuwe eigenaar krijgt waar vooral jullie zelf vrede mee hebben.

cheyennes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 17:30

heey leuke naam vorr geel gaat ie allen bob heten of ook nog anders.
en wat hebben jullie een leuk filmpje van m'n paard gemaakt (cheyennesgolddelight).
maar ik hoop dat bob goedgekeurd word maar denk het wel.
en veel plezier met bob dan. wanner wordt ie weer gekeurd.

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 20:04

Ahum toch even een soort van onverwachte update. Wij hebben Bob vandaag namelijk toch alvast opgehaald Bloos
Hij moet nog steeds herkeurd worden maar we zijn met de eigenaar overeengekomen -alles tot detail vastgelegd in een contract- dat hij tot die tijd alvast bij ons komt logeren en dat de herkeuring dan bij ons plaats gaat vinden (het gemak van een mobiele keuringsarts).
Bob staat dus sinds een paar uurtjes in Beverwijk en heeft zich al door veel mensen uitgebreid laten bewonderen. Zoals ie boven z'n deurtje uitkijkt als er paarden langskomen heeft ie exact de uitdrukking van z'n papa Lovers

De reis (toch dik anderhalf uur) heeft hij ongelovelijk goed doorstaan. Hij had nog maar amper in een trailer gestaan maar hij heeft de hele weg heerlijk ontspannen hooi staan happen en om zich heen staan kijken. Wat is het toch heerlijk om een camera in de auto te hebben. Het deed hem allemaal helemaal niks, echt een kind van zn vader!!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 20:09

sandra wat leuk! Hyper!
hem toch al lekker thuis, liep hij al weer rad?
camera in de auto wat een luxe!maar wel mooi dat je zo kan zien hoe je paard zich houdt

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 20:16

Leuk! De keuring is van de week al, of niet? *duimduim*

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 20:25

Nou dat ligt eraan. Hij loopt nu zo goed als zuiver, de DA van Edigit belde vrijdag of ze al een afspraak kon maken maar dat is nog net iets te vroeg. Inmiddels hebben wij bij diverse hoefsmeden (oa die van hoofcare.nl) en onze eigen DA navraag gedaan en het blijkt dat het zelfs zo kan zijn dat het *als het niet goedlopen idd een gevolg was van het tekort bekappen* tot een week of 5 a 6 kan duren voor het weer helemaal hersteld is. Die tijd willen wij hem graag geven, ook al weten we dat we ergens een risico lopen dat ie toch afgekeurd wordt. Maar daar zijn dus ook goede afspraken over gemaakt.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 20:54

Sandra wat fijn dat Bob al bij jullie is

Nickolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 18:28

ooh wat leuk.
Ik kom hem morgen avond zeker bewonderen.

Frosti4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 16:29

en al nieuws over de herkeuring??? of heeft die nog niet plaatsgevonden?

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 16:45

Nope dat gaat morgen gebeuren. Wordt sowieso een spannende dag, eerst wordt Sam gekeurd (ook door Edigit) die hebben we vandaag alvast naar zijn nieuwe adres gebracht Scheve mond
Daarna rijdt Edigit door naar Beverwijk en wordt Bobje herkeurd.

Frosti4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 16:46

oke, wel spannend morgen dus... zal wel goed komen! Knipoog

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 20:35

We gaan wederom duimen San!!!!!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 23:38

Euh, ik wil me nergens mee bemoeien hoor maar de links in de beginpost doen het niet...Clown

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 23:51

crazycactus schreef:
We gaan wederom duimen San!!!!!

Helemaal mee eens ga ik ook doen

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 23:58

*schakelt duimmodus in* Lachen

Anya