OK, zit niet op mijn bureaustoeltje met m'n glazenbol, maar probeer tussen het werk door even een boterham naar binnen te werken en tegelijkertijd te bokken. Maar daar je me zo vriendelijk "lieve schat"
hebt genoemd, ga ik er nog maar even op in.
sjaantje schreef:Goed, CJvR. Omdat ik 18 jaar ben heb ik niet het recht om mijn mening te uiten. Belachelijk zeg.
Niemand, en ook ik niet, lees het in de juiste contex
Wie heeft ooit gezegd dat Sjaak wel perfect in conditie is? Nee, zo lang heb ik die namelijk nog niet en jij kan daar op je bureaustoeltje zittende niet zien hoe erg hij veranderd is. Daarbij hebben niet alle paarden de bouw/mogelijkheid om een enorm gespierde kont te krijgen, of reikt je paardenkennis niet zo ver?
1. niemand
2. nee, plaats een nieuwe foto
3. heb je gelijk
4. moest je eens kennis met me komen maken, dan zul je het weten. Je bent uitgenodigd hoor.
Je gaat me nu vertellen dat ik naar jullie (al hun hele leven paardenhoudende mensen, dus per defenitie mensen met de beste ideeën?) moet luisteren en dus maar moet aannemen dat álle paarden bij ons op stal een slecht leven hebben en ik eigenlijk zelf ook al onze huisdieren weg moet doen, want ik ben er toch niet goed voor.
Nou nee, we leren er iedere dag heel veel bij. En er zijn ook genoeg en te veel paardenhouders waar ze beter eens de inspectiedienst op af zouden kunnen sturen.
Vanwege je huisdieren wegdoen....nu niet gaan mokken hè.
Misschien heb ik genoeg mensen om me heen die óók hun hele leven paarden houden en daar enorm veel ervaring mee hebben, waar ik dus wel iets van kan leren (en belangrijk, ook wíl leren, zij stellen het tenminste reëel).
Op schrift zien de dingen er in jouw ogen misschien minder reëel uit. Ook bij al hun en onze ervaringen, wil dat nog niet zeggen dat we de wijsheid in pacht hebben.
Ook verdien ik volgens jou erg veel geld met de pensionstallingen, want ze zouden van mij zijn.
Je schreef "WE" zijn geen charitatieve instelling.
Nou lieve schat,......
Dat vind ik nu aardig, maar schreef het al
Verder vind ik dat je je bijzonder onsportief opstelt door iemand zo persoonlijk aan te vallen (beginnen over mijn hobbies, waar zit je met je gedachten?).
Nu, aanvallen is wel een beetje je te veel gezegd. Vroeg me alleen af of je met zoveel hobbies erbij nog tijd genoeg over houdt voor zoveel paarden en een grote stal. Het blijkt us dat die niet van jou is. Maar lees ook eens je eigen reacties eens terug. Misschien ook af en toe een heel klein beetje onsportief en een heel klein beetje aanvallend?. Mijn gedachten gaan overigens meestal alleen uit, naar de dingen die ik de hele dag moet doen, naar mijn dierbaren, naar mijn vele goede vrienden en kennissen, naar mensen en dieren die het slechter hebben damn wij en onze dieren en het meest naar mijn dieren waarvoor ik verantwoordelijkheid heb genomen, door ze of aan te schaffen of zelf te fokken.Voor de rest zijn mij gedachtes mijn persoonlijk eigendom
Misschien is het niet alleen mijn paard? Misschien heb ik nog een moeder die geen baan heeft en erg veel tijd?
Joh, wees dankbaar voor zo'n moeder.
Joh, wat goed dat je dát ook zag in je glazen bol!
Dát is een leuke, die blijft erin.