[WN] stille tocht ter ere van Marinus

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sorella

Re: stille tocht ter ere van Marinus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:09

Moeilijk en indrukwekkend. Dat is wat ik van de tocht vond. Ik was blij dat Thea Royal ff vast hield bij Marinus zijn huis, want toen had ik het toch wel even te kwaad. Verdrietig Petje af voor iedereen die meereed, meeliep, langs de kant stond en ook de politie te fiets (jammer dat ze niet een paar van de bereden politie hadden gestuurd Knipoog ) vond ik zeer verdienstelijk. Dank je wel Anet en Marja.

PS: iedereen dit al gezien? http://www.mijnalbum.nl/Album=X8VPU43M

AdemoJoey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:17

Ik vond het een hele mooie tocht, ook wel erg moeilijk. Ik was ook erg onder de indruk van de opkomst, dat heeft wel impact op me. Ik hoop dat iedereen nu een stukje berusting kan vinden, ondanks dat er sprake is van een zwaar onrecht...Bedankt Anet en Marja dat jullie dit allemaal zo geweldig geregeld hebben en dat jullie je hier zo voor gegeven hebben, echt fantastisch! Zowel mensen die erbij waren als de mensen die thuis aan marinus dachten hebben (ook dankzij de foto's) nu op een hele mooie manier afscheid kunnen nemen van Marinus. Bedankt en heel veel sterkte..

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:18

wat een mooie reportage!

ik hoop dat ze de dader snel zullen vinden!

rust in vrede Marinus Vriendjes zijn?

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:29

Ik ben het helemaal eens met AdemoJoey

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 11:16

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 13:05

Ibalia jou foto's zijn ook leuk hoor

ibouma

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 14:39

Ibalia schreef:
Hallo allemaal,

Ik ben geen westernrijder maar ik kom uit hetzelfde dorp als jullie Marinus. Ik vind het een heel goed initiatief van jullie en zal gaan kijken.
Meelopen vind ik niet zo op zijn plek omdat ik hem (als ik de verhalen zo lees helaas) niet heb gekend.
Veel sterkte allemaal.

ps: ik had net ontdekt dat er een paardenman achter het park woonde. Ik had al wel een paar keer 2 mensen in westernstijl zien rijden in het dorp maar ik was altijd net te laat om hen aan te spreken.
Wat jammer ondanks dat we een andere disipline van de paardensport beoefenden had ik hem graag leren kennen.

hallo Ibalia!
heel herkenbaar toen ik las dat je net ontdekt had dat er een paardeman in het dorp woonde...ik woon ook in haulerwijk en was een keer toevallig langs zijn huis gelopen toen ik appels ging plukken bij 'De Hagen'. toen dacht ik nog van: ohhh, wat een leuke plek en mooie paarden!!!
ook heb ik hem eens zien rijden idd. ook ik was toen net te laat om contact te maken.
en nu ik dit allemaal zo lees, is het zoo zonde he..
nou ja, tot ziens op bokt!
iedereen heel veel sterkte met dit verlies!
ietje