Zelfs in't paspoort wordt niet duidelijk dat het om een Paint gaat, bij de kleur wordt alleen de basiskleur genoemd, niet het vachtpatroon. Voel me 'ontkend'...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zelfs in't paspoort wordt niet duidelijk dat het om een Paint gaat, bij de kleur wordt alleen de basiskleur genoemd, niet het vachtpatroon. Voel me 'ontkend'...
Maar da's weer een heel ander vraagstuk.
Ook de hele afstamming is niet overgenomen, terwijl ik die wel heb meegestuurd...mijn paspoort is trouwens een ' oudje', nog door de KNHS zelf gemaakt. Ik ben trouwens benieuwd hoe ze een Appy willen schetsen (binnenkort misschien maar eens door iemand laten proberen
)
tot paspoortformaat.

skippy1 schreef:De levensnummers uit de paspoorten en de gegevens van t PVE moeten gewoon overeenkomen!
Maar goed, nu zijn er dus een hoop paspoorten van de NQHA in omloop...Stroe zal nu dus (samen met t PVE) moeten gaan zorgen dat de nummers bij t PVE kloppend worden met de paspoorten, en daar is t PVE mee bezig!
maar t zou natuurlijk wel leuk zijn als de paints ook hun eigen code kregen!!! Misschien iets om eens te introduceren als vraag bij de DPHA!?![]()
Citaat:Onderstaande paarden staan inmiddels ook correct in de databank.
Nu maar hopen dat er geen nieuwe varianten opduiken.
het levensnummer klopt nog steeds niet!