[WN] Vreemde draf..???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sjorsie

Re: Vreemde draf..???

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 13:49

Ik ken die stal ook en paarden zijn inderdaad eerlijk maar laat alsjeblieft foto's maken.
Een goede mooie vader betekend niet automatisch dat het veulen ook goed is, hoe goed de fokker er ook voor heeft gezorgd.
Dat is ook meteen makkelijker met verzekeren.

Broady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 14:57

ik ken dat paardje ook al vanaf dat het een jaarling was en toen had hij dat drafje al, zijn leeftijdsgenootjes die met hem in de wei stonden hadden wel een soepele draf, dus het komt zeker niet door het te vroeg inrijden, en de mensen die zeggen dat het slecht is om paarden zo jong in te rijden staan het hardst te juichen op de futurity als shawn flarida, todd bergen, andrea fappani enz. enz. hun proef winnen, roy en Jimmy trainen ook bij futurity trainers en die weten dus heus wel wat ze aan het doen zijn met die jongen paarden. . voor een proffesioneel advies zou ik een goede dierenarts raadplegen in plaats van de mensen die het allemaal denken te weten hier op bokt.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 17:12

Broady schreef:
ik ken dat paardje ook al vanaf dat het een jaarling was en toen had hij dat drafje al, zijn leeftijdsgenootjes die met hem in de wei stonden hadden wel een soepele draf, dus het komt zeker niet door het te vroeg inrijden, en de mensen die zeggen dat het slecht is om paarden zo jong in te rijden staan het hardst te juichen op de futurity als shawn flarida, todd bergen, andrea fappani enz. enz. hun proef winnen, roy en Jimmy trainen ook bij futurity trainers en die weten dus heus wel wat ze aan het doen zijn met die jongen paarden. . voor een proffesioneel advies zou ik een goede dierenarts raadplegen in plaats van de mensen die het allemaal denken te weten hier op bokt.....

Geen eigen mening hebben is nog erger .Iets klakkeloos aannemen omdat een zogenaamde prof het doet vind ik nu niet een direkt wijs advies.Over een onderwerp veel lezen en een eigen mening vormen is vaak veel slimmer.

CherokeeChum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 17:28

Amen

Broady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 11:01

At Kings Command heeft inmiddels een nieuw baasje!!

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 12:21

Op ieder potje past een dekseltje, zo zie je maar .