[WN] Muys westernzadel, is het wat?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 08:44

Jeetje, op de eerste pagina met foto's had je mij jaloers gekregen
Heb de rest doorgelezen; Dat het zo is afgelopen; wat een gedoe allemaal zeg! Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik hoop dat het allemaal goed afloopt en vroeg of laat je geldboom weer bloeit en je een mooi zadel krijgt!

MirandaMalik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-06 19:06

mirgino schreef:
zie jij nu nog iets van jouw geld terug?
of kan je daar naar fluiten?

Weten we niet, het hangt er allemaal vanaf hoe dat gaat met die dief, we hebben dan aangifte gedaan van oplichting door hem, maar hoe dat verder gaat?
Nog niks gehoord, maar goed, we overleven het wel, het is maar geld, ik had laatst meer stress toen de paarden giftige planten in het hooi hadden, gelukkig is dat meegevallen omdat ik het gelijk ontdekte.
Maar je begrijpt dat die 250 euro daarbij in het niet valt, paarden vergiftigt is een nachtmerrie....het is denk ik onze pechtijd
Ben nl ook nog van peerdje gevallen dus zit met een rugblessure, gelukkig gaat dat nu ook al iets beter, ik hoop wel over een maandje weer te paard te zitten!

@Miirthe:
Ja, die geldboom he.....
Ach, als de appelboom bloeit is het ook leuk, onze paarden vinden appels toch veel leuker dan zadels
Ik heb al tegen Martijn gezegt dat hij maar natuurlijk moet gaan rijden, zónder zadel!

Bedankt allemaal voor de reacties!

mirgino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 19:30

als je het zo bekijkt ,is een vergiftiging veel erger dan het geld natuurlijk.
maar het is wel geld zomaar weggooien.

kan het niet verhaald worden op diegene waar jij het zadel van gekocht hebt?
dan gaat die maar weer naar de verkoper waar hij het van heeft[of hij moet de dief zijn!]

en je zit zeker in een pechperiode als ik het zo lees, veel beterschap.

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 19:41

Ik vindt het mooi voor eigennaar van het gestolen zadel dat hij het terug heeft, maar ook l*llig voor jou omdat jij je 250 euro kwijt bent om het zomaar te zeggen

MirandaMalik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 12:16

Het zadel stond al gelijk te koop aangeboden na de roof dus het lijkt me waarschijnlijk dat de dief ook de verkoper is...
Maar ik heb geen flauw idee hoe de politie het verder aanpakt, tja, als je iemand doodslaat krijg je 4 jaar dus een zadel jatten stelt niet zoveel voor denk ik?...
Maar tuurlijk zien we het geld ook graag terug, ik reken alleen nergens meer op, dan kan het alleen nog maar meevallen als we het wel terugkrijgen...

shirley23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 11:05

Jeetje wat een verhaal is dit zeg.

maar als ik het mij goed kan herinneren en goed heb op gelet bij me werk. Kan jij het weer verhalen op de dief. Als hij gepakt wordt. Je kan dan je geld daar terug vragen.