Francis schreef:Eind van de middag rond voertijd gooi ik Dot dus de Rambo toch maar even op... doe ik em na zonsondergang wel weer af en ga even uitzoeken hoe ik zo snel mogelijk aan een S en K deken mét hals kan komen.
Ik kan eventueel eentje meenemen van Ruitersport t Twiske, Francis. Maar dan heb je hem ook pas dinsdag, want het postkantoor is vandaag niet open. Misschien dat ze zelf ook artikelen versturen, dat zou je even na moeten vragen:
't Twiske | Zuideinde 135 | 1511 GC OOSTZAAN | (075) 684 41 91
Hij kost 49,95 euro en is er ongetwijfeld nog in maat 205 (gisteren hadden ze in ieder geval nog ongeveer zes exemplaren)

Heb ik helemaal niet getypt! Ik heb 2x het woord "Hoera"getypt.....ttttsssss....
Ik wordt niet goed!! De S en K zit dus ook niet goed... een 205 en aan de krappe kant! Buikflap zit aan de singels vast maar gaat ook met klittenband dicht op de deken... achterste klittenband kon niet dicht (ok, ze heeft momenteel iets een buikkie, maar jemig, een 205 deken! Maar 't ergste was wel weer de voorkant... Borstdeel te krap en ook nog es te hoog aan de voorkant waardoor de deken echt 'snijdt' als ze d'r hoofd naar beneden doet.. Dacht op de foto te zien dat'ie mooi hoog gesneden was, maar dat geldt dus alleen voor stuk voor op de borst, niet rondom.