Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Anya schreef:ach die discussie over goedlopende stresskippen loopt ook bij het KWPN tegenwoordig. Met de vraag wat je hebt aan een in potentie superpresterend paard dat niemand meer kan rijden
Anya schreef:Ik zou dan
op zoek
gaan (als nodig) naar een middel dat niet op de dopinglijst staat en wel helpt en geen schadelijke gevolgen heeft. Of niet starten. Maar jah.. ik ben naief.
Jos schreef:en ik maar denken dat wij de enige zijn met NIET coole quarters.
en steeds maar weer door zoeken naar die vele anderen
paarden die die dat wel zijn
bezoekje naar de dierenarts zou dus beter zijn geweest.
Cer schreef:Nou Marieke, veel sterkte idd!!
Cer schreef:K kom snel weer op visite hoor Gaan we leuk fimpjes kijken van vroeger !

Gisela schreef:Met betrekking tot een antwoord op het mailtje van Jos hoop ik toch niet dat de opmerking over paarden bedoeld is zoals het op dit moment geschreven staat ......
vera schreef:Kan iemand mij uitleggen wat het grensverschil is tussen een homeopatisch- en chemisch kalmeringsmiddel??
Wat maakt het ene wel toelaatbaar en het andere niet?
Persoonlijk zie ik het verschil niet zo.
Francis schreef:je zult een dekking kopen van zo'n hengst, denkende dat het een coole kikker is (die je dus graag op je heethoofdige merrie zou willen) en dan blijkt het een super stresskip te zijn... heb je straks een veulen wat dubbel gestressed is op elke show en nóg meer dope moet hebben... zo gaan we de goed kant wel op ja.
Francis schreef:Het grootste verschil is wel dat homeopatische middelen niet op de dopinglijst staan.
)anika schreef:Als het anders zou zijn zoals In Amerika waar het wel degelelijk gaat om de $$. Dan zal er wel anders gedacht en gesproken worden. Maar dat is mijn mening.