Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cer schreef:Enne, niet TE negatief worden over de sport hè, want t kan best heel leuk zijn
dofuzz schreef:Western rijden op 2 handen? Give me a break!!
Even een analogie : ik houd van voetballen maar op een groot veld buiten word ik moe en nat en krijg ik kou. Verder vind ik trappen tegen een toch behoorlijk moeilijk.
oplossing : we spelen vanaf nu overdekt op een kleiner veld. Met 22 spelers wordt dit moelijk dus we nemen er minder. Trappen is verrekt lastig dus gaan we gooien met de bal maar die is daarvoor te groot dus we nemen een kleinere bal.
conclusie : we voetballen niet langer maar spelen handbal !
GROW THE F#CK UP !!!!!
Typische Hollandse regelnichten en -neven slaan toe en vinden weerom het warm water uit! De rest van de wereld (die ervoor zorgen dat zowel paard als ruiter klaar zijn om op wedstrijd te komen) ziet weer alles fout! Gelukkig bestaan de superieure Nederlanders (die denken dat je na 2 keer op een paard gezeten te hebben datzelfde paard uit het land trekken en zonodig op wedstrijd moeten) nog om de wereld te redden!
God bless the Dutch !!
dofuzz schreef:Heb ik dan wat fout gezegd ?
Ik ben trouwens niet gewoon om rond de pot te draaien maar te zeggen waar het mijns inziens op staat.

dofuzz schreef:De rest van de wereld (die ervoor zorgen dat zowel paard als ruiter klaar zijn om op wedstrijd te komen) ziet weer alles fout!
Cer schreef:
Overigens, met snaffle op 1 hand zou ik weer niet doet, vanwege het knijpeffect van een trens, wat je weer versterkt door je teugels naar 1 punt te leiden. Of je zou met een vaste trens moeten kunnen rijden oid? Ik zie er eigenlijk de meerwaarde niet van... Als je op 1 hand wil gaan dan kan je toch op shank gaan rijden?
dofuzz schreef:GROW THE F#CK UP !!!!!
Typische Hollandse regelnichten en -neven slaan toe !
dofuzz schreef:Lees het WRAN regelboek erop na en daar staan regels in die ontsproten zijn uit kwakkels en misinterpretaties van AQHA regels. Heel de wereld showed western paarden volgens dezelfde regels behalve verenigingen zoals WRAN, EWU en Co. Dit zorgt enkel voor verwarring.
dus dan zou je niet eens "anders" zijn.
dofuzz schreef:Het gaat anders wel die richting uit.
Ik weet niet hoe jullie daarover denken maar ik vind het leven al gecompliceerd genoeg zonder dat er voorgeschreven word hoe ik mijn laarzen moet aantrekken.
dofuzz schreef:Regels aanpassen heeft alleen tot gevolg dat er verwarring komt. Lees het WRAN regelboek erop na en daar staan regels in die ontsproten zijn uit kwakkels en misinterpretaties van AQHA regels. Heel de wereld showed western paarden volgens dezelfde regels behalve verenigingen zoals WRAN, EWU en Co.
dofuzz schreef:Dit zorgt enkel voor verwarring.
dofuzz schreef:Doe gewoon zoals AQHA en Co doet dwz pleasure regels=NSBA, cowhorse regels=NRCHA, cutting regels=NCHA, reining regels=NRHA enzovoort.
Om ergernis zoals je aanhaalt met bitten enz. te vermijden hoef je geen regels te veranderen maar dat soort klojo's (want dat begrijp ik uit jouw stelling) gewoon vlak in hun gezicht (waar het kan met subtiliteit) uitlachen, liefst nog als zij omringt zijn door hun entoerage want dat doet pijn en dan gaat men nadenken.