merrieveulen schreef:terwijl ik dit met mijn paard ook kan.
Ik daag je uit om dat te filmen en ons dat hier te laten zien... maar dan ook wel zo'n perfect uitgevoerde reiningproef met plussen op bijna alle manouvres.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
merrieveulen schreef:terwijl ik dit met mijn paard ook kan.
Francis schreef:merrieveulen schreef:terwijl ik dit met mijn paard ook kan.
Ik daag je uit om dat te filmen en ons dat hier te laten zien... maar dan ook wel zo'n perfect uitgevoerde reiningproef met plussen op bijna alle manouvres.
Francis schreef:merrieveulen schreef:terwijl ik dit met mijn paard ook kan.
PeppySan schreef:Ok, tweede poging
http://
http://www.zippyvideos.com/725800158323 ... url]
Dit is dus bridleless gereden met een hengel met een wortel voor zijn neus
PeppySan schreef:Dit is dus bridleless gereden met een hengel met een wortel voor zijn neus
Romkabouter schreef:PeppySan schreef:Dit is dus bridleless gereden met een hengel met een wortel voor zijn neus
Maar wel met een touw om de nek als ik het goed zie?
No offence, maar met een touw kun je nog steeds neckreign geven
Verder ziet het er leuk uit
Romkabouter schreef:Zou je misschien wat meer leestekens kunnen gebruiken westernboy
Romkabouter schreef:Is het mijn post die je irriteert dan
Dan zul je hem wat beter moeten lezen
westernboy schreef:neej hoor dat iriteert niet maar wat anders maar jah groetjes
westernboy schreef:ik ben er gewoon tegen hoe somige mensen met hun paard om gaan maar jah zolang het maar niet met mijn eigen paard gebeurt vind ik het goed
PeterV schreef:westernboy schreef:neej hoor dat iriteert niet maar wat anders maar jah groetjes
Nou Rom, heb je nou je zin.westernboy schreef:ik ben er gewoon tegen hoe somige mensen met hun paard om gaan maar jah zolang het maar niet met mijn eigen paard gebeurt vind ik het goed
Beste Westernboy,
Even voor de goede orde, ik heb respect voor je teksten hierop bokt gezien je leeftijd, maar bedenk dat wat ik van jou gequote heb, wel een heel fout ingestelde tekst is.
Sluit je niet aan, bij de groep die hier alleen maar over kunnen praten, daar hebben wij er al zoveel van in de westernsport, maar ik hoop dat je ons op je Arabier in de toekomst kan laten zien, waarom je er op tegen bent, hoe sommige met hun paarden omgaan. Dit is wat de paarden sport nodig heeft Westernboy, en sorry dat ik het zeg, dat er niet gewacht wordt op ruiters die vinden dat als het maar niet bij hun eigenpaard gebeurd.
Met deze instelling blijven er mensen, sommige dan hè, waar jij op tegen bent.
Kom op, laat je scholen, zodat jij je ook buiten de deuren van je eigen stal wat vaker zou kunnen laten zien, en nog belangrijker, laten zien hoe het dan wel moet.
Vr gr Peter Vet.
PeterV schreef:westernboy schreef:neej hoor dat iriteert niet maar wat anders maar jah groetjes
Nou Rom, heb je nou je zin.westernboy schreef:ik ben er gewoon tegen hoe somige mensen met hun paard om gaan maar jah zolang het maar niet met mijn eigen paard gebeurt vind ik het goed
Beste Westernboy,
Even voor de goede orde, ik heb respect voor je teksten hierop bokt gezien je leeftijd, maar bedenk dat wat ik van jou gequote heb, wel een heel fout ingestelde tekst is.
Sluit je niet aan, bij de groep die hier alleen maar over kunnen praten, daar hebben wij er al zoveel van in de westernsport, maar ik hoop dat je ons op je Arabier in de toekomst kan laten zien, waarom je er op tegen bent, hoe sommige met hun paarden omgaan. Dit is wat de paarden sport nodig heeft Westernboy, en sorry dat ik het zeg, dat er niet gewacht wordt op ruiters die vinden dat als het maar niet bij hun eigenpaard gebeurd.
Met deze instelling blijven er mensen, sommige dan hè, waar jij op tegen bent.
Kom op, laat je scholen, zodat jij je ook buiten de deuren van je eigen stal wat vaker zou kunnen laten zien, en nog belangrijker, laten zien hoe het dan wel moet.
Vr gr Peter Vet.