[WN] Western stalling stopt...wie weet een andere plek voor ons?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 09:30

Is al eerder genoemd; dat is geen pensionstalling meer.

jimmyquarter

veluwe ranch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 09:35

de Veluwe Ranch is egt super gezellig! Ik ben er een paar weken met mijn pony op kamp geweest en vond het helemaal geweldig. Daar vlakbij heb je ook ijs van Ko En je kan er zo mooi buitenrijden Hier in Ruurlo heb je ook nog een westernstal maar dat is denk ik ook te ver weg, wel heel mooi vind ik zelf. Ik heb er ook over nagedacht mijn pony hier te plaatsen. Het heet geloof ik western riding achterhoek o.i.d. de eigenaar was sylvia pardijs?

Anoniem

Re: Western stalling stopt...wie weet een andere plek voor o

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 10:39

Nee...de Veluwe Ranch is niets. Als je mn berichten gelezen hebt, zie je in het begin al staan dat we daar sowieso tijdelijk heen konden. Dit wil ik liever niet, ik ben er geweest, ik heb de nieuwe eigenaar gesproken (vorig jaar over evt begeleiden van buitenritten), een kennis van mij heeft er gestaan en ik heb gebeld of ik er kon staan. Op zn zachtst gezegd viel dit allemaal erg tegen, ik treed niet in detail (het verhaal heb ik volgens mij vorig jaar al eens geplaatst). Bovendien is het erg duur. Dus nee...de Veluwe Ranch is absoluut geen optie!

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 13:58