[WN] Clinic Ruben Dorp

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 12:32

Waarschijnlijk wel. Sommigen hebben het nodig om zich verbonden te voelen.
En samen afgeslacht worden is immers altijd gezelliger dan in je uppie, niet?

Wranglerbutt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 12:37

djmaris schreef:
:D zo vlak voor een veldslag kun je je afvragen of de few zich wel zo happy voelden

Als je de hele speech leest, snap je het verband wel hiero: http://www.rispin.co.uk/henryv.html

radicalM

Re: Clinic Ruben Dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 12:56

Zucht..zoals gewoonlijk: " Much ado about nothing"
Laten we hopen dat Ruben vaker over kan komen naar Nederland, en vooral veel clinics gaat geven! Scheelt weer een heleboel irritatie hier op Bokt....

PeterV

Re: Clinic Ruben Dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:06

djmaris schreef:
Jammer eigenlijk want met een beetje meer gevoel voor een ander had er een veel prettiger verslag van kunnen komen.

Nou, dan zal ik toch nog maar even proberen uit te leggen, dat eraan het geschreven verslag, uit eindelijk niks mankeert, en dat het hele kruiwagen gedoe, uiteindelijk alleen maar een actie is, op een gegeven reactie. Vervolgens hebben wij het hier alleen nog maar dus, over de reacties op het geschreven verslag, waar ik uitleg probeer aan te geven, of er voor het geopperde, nou werkelijk een clinic van Ruben nodig was, om er achter te komen.
Vervolgens volgen daar ook weer reacties op, dus hebben wij het over de reacties die op de voor gaande reacties gegeven zijn. Daar over heen gaan mensen het ineens hebben over het feit dat deze zeker geen recht van spreken hebben of zo, dus volgt ook hier weer op deze actie, een volgende reactie. Maar om nou een lang verhaal niet nog langer te maken dat het al is, aan het verslag wat in beginsel aan alle gegeven reacties ligt, was mijn inziens een prettig geschreven verslag, van een leuken clinic. Dat daarna het cynisme hoogtij ging vieren, geeft mijn natuurlijk ook het recht op dit forum, om het één en ander daarin te pareren.
Zo zie ik het verloop van dit topic, waar het één het ander in heeft aangehaald, en er ten onrechte verwezen wordt naar een geschreven verslag.

Vr Gr Peter Vet

Romkabouter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 19:06

Clinic is alweer voorbij en dit is ook een zinloze discussie geworden.