- is deze ook goed?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
- is deze ook goed?
crazycactus schreef:Veel...... mijn stijl is het niet.... En als mensen het idee krijgen dat het de gangbare manier van westernrijden is zijn er weer een heleboel mensen met een vooroordeel wat niet klopt.
KiWiKo schreef:IK vind western gereden paarden de best opgevoedde paarden die ik tegenkom....................... niks mis mee
KiWiKo schreef:Bit is niet onafhankelijk........... en daar maken ze de fout......... dat gaat bij leken goed.............. die geloven de sjit wel die bit schrijft
ruiters moeten op elke manege netjes leren rijden........... hoe dan ook!!!! zonder trekken , skuppen ,of slaan
.
ik hoop al een hele tijd dat ze een keertje op mijn oude manege (ik zal de naam maar niet vermelden) komen, dat zou volgens mij echt een cultuurschok zijn voor die mensen. Lijkt me wel leuk om te lezen wat daar uit komt, dan weet ik weer even waarom ik daar ook weer gestopt was. Mummelmann schreef:Ik hoop dat het Bit of welk blad dan ook binnenkort een groot aantal zogenaamde Westernmanege's (en met name de instructeurs) onder de loep neemt; dat zal een zeer interessante uitslag geven.![]()
Lise81 schreef:. (Weet nog steeds niet waar je ze kan krijgen).
Karl66 schreef:crazycactus schreef:ach negatieve reclame is ook reclame.....
Yep en wat maakt het eigenlijk uit dat al die ruiters leren dat schoppen, slaan en trekken de manier is om een paard te berijden?
klaasjuhhh schreef:God, overdrijven is ook een vak! Dit neem je zo even waar vanaf het net? Ga toch kijken mens! Zal je dan nog zo zeiken? Denk het niet
crazycactus schreef:Een foto van een lekkere australische cowboy... en dat zet je niet aan het denken????![]()
![]()
Karl66 schreef:KiWiKo schreef:Bit is niet onafhankelijk........... en daar maken ze de fout......... dat gaat bij leken goed.............. die geloven de sjit wel die bit schrijft
ruiters moeten op elke manege netjes leren rijden........... hoe dan ook!!!! zonder trekken , skuppen ,of slaan
Dus dat artikel over trainingsopbouw bij endurance paarden is bijvoorbeeld gesponsored door de nederlandse vereniging van hoefsmeden, die ons graag veel meer kilometers willen zien maken.
)
KiWiKo schreef:hihihi nee hoor, ik ben het eigenlijk helemaal eens met de westerns manier van beleren....... geen gelul, gewoon doen wat er gevraagd wordt

Citaat:en ik heb geen beter luisterende paarden gezien dan het western beleerde paard