Er zijn minder leuke westernboeken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
crazycactus schreef:Ja wel hoor. Meneer van Leeuwen.... o nee die rijdt niet meer...(of bedoelde je dat juist?)

? ) van zelf Blaze schreef:De meest besproken en meest sprekende groep moeten we niet vergeten![]()
Het Bokt volk.
Als je het hebt over een ander slag volk dat zijn zij wel het ultieme
Wranglerbutt schreef:

Sugarmiss schreef:
Vergeten 'wij' hier even voor het gemak dat jij daar zelf ook bijhoort
Romkabouter schreef:
[Er is geen lope bij HuS, dat heet canter
Wel ff goed doen dan he
[/quote]
Sugarmiss schreef:Vergeten 'wij' hier even voor het gemak dat jij daar zelf ook bijhoort
Blaze schreef:Als je het niet erg vind reken ik mijzelf niet tot de doorsnee Bokker
Heeft Iski het ook eens makkelijk
Blaze schreef:Dat roepen ze wel om,maar helaas zie je de meesten toch in een geforceerde lope voorbij strompelen
Sugarmiss schreef:
Dan ben ik toch benieuwd naar jouw versie van de doorsnee BokkerHeeft Iski het ook eens makkelijk
hij doet het prima }>
crazycactus schreef:
Volgend jaar zie je een canter I promisse......
Probeer hus nm te vermijden omdat, hoe grappig Iski het ook beschrijft ,*its the truth*
Blaze schreef:crazycactus schreef:
Volgend jaar zie je een canter I promisse......
Tja ,helaas kan ik je niet beloven dat in kijkProbeer hus nm te vermijden omdat, hoe grappig Iski het ook beschrijft ,*its the truth*

Zo'n zwembeeld krijg ik er niet bij hoor
XoNo schreef:Confession: Lieve Xono, om heel eerlijk te zijn heb ik je nog nooit in de HuS zien rijden....Behalve als ik meedoe, toch WB?
Overigens vind ik mijn jasje best meevallenZo'n zwembeeld krijg ik er niet bij hoor
Hahahahahaha

zélfs de Hunter
)