[WN] paardenpleidooi

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

crazycactus

Re: paardenpleidooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 09:38

Je bedoelt dat + en + - is??????

PocoMisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 09:38

Ja Anya, ik geloof ook niet in het scheiden van wij en zij. Samen is uiteindelijk onze grootste kracht. Dus ook Samen met je paard. Voel en weet waar voor jou de grens ligt, ik geloof dat we dat allemaal intuitief wel weten. Laat het verstand of het "ja maar, hij/ zij zegt" daar niet overheen praten. Jij weet heel goed wat goed is.. En verder leer je door ervaring.. Door niet naar mijn gevoel te luisteren heb ik ook dingen gedaan die absoluut niet door de beugel konden maar ik ga mijzelf niet wijs maken dat ik dat op dat moment niet wist.. Ik wist het dondersgoed alleen.. "Ja maar... hij/zij zegt"

PocoMisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 09:40

Goed zo Peter, dit stond er dus al voor mijn reactie.. Maar zo denk ik er ook over.. Geloof in jezelf, draag het uit, Samen maken we de wereld mooier..

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 09:43

Jammer dat dan een ooit zeer positief bedoeld initiatief een negatief staartje kreeg. ( wel weer zeer positief opgelost maar toch.. jammer )
Het is trouwens onderzocht waarom de mens vooral vaak het negatieve opzoekt en dat had weer te maken met je instincten of zoiets, luisterde maar half.
Ik heb dit jaar ookk een keer de organisatie aangesproken vanwege een bepaalde ruiter, en daarna ook nog een gesprek gehad met de jury. Maar ik loop ook weleens op een ruiter/amazone af die ik netjes vind rijden , dat mag dan ook weleens gezegd worden. Van sommigen kan ik echt genieten.