Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
of bedoel je Horsmanship
Sugarmiss schreef:Elke show die onder de WRAN- c.q. ras-vlag wordt georganiseerd zou de punten op moeten leveren die kwalificeren voor een NK. De invulling van de hoeveelheid punten gegeven per wedstrijdonderdeel (afhankelijk van het aantal starters) moet vooraf vastgelegd worden. Zo kan iedere ruiter zelf bepalen hoeveel shows hij denkt te moeten rijden om aan zijn benodigd aantal punten te komen.
Behaalde punten zijn natuurlijk alleen geldig in die klasse waarin is gestart (B, A, en O) én per onderdeel waarin is gestart.
Mac schreef:Is het heel erg om te zeggen dat ik het eigenlijk wel erg leuk vind zo??
Ik vind het heerlijk om een week lang allerlei rassen voorbij te zien schuiven in rubrieken die speciaal voor hen zijn om dan vervolgens de boel het tegen elkaar op te laten nemen.
Helemaal mee eens.
Waarom zouden de rassen geen NK mogen hebben? Wat is daar mis mee?
Je geeft zelf al antwoord op je vraag
Het is een FEDERATIE NK en de rassenverenigingen maken net zo goed deel uit van de Federatie als de WRAN! En als de rassenverenigingen het op hun eigen manier doen vwb al dan niet voorrondes ... wat is DAAR dan weer mis mee?
Alweer geef je zelf antwoord op je vraag
), anders is dat niet mogelijk. De secretariaten op de rassenshows melden dit dan aan diegene die het bij de Federatie bijhoudt.
Anya schreef:Ik ben er wel hoor Dance. Lees ook geinteresseerd mee.
Andere bestuursleden wellicht op wedstrijdlokatie? gebeurt wel vaker in het weekend
weet ik wel Anya, maar dat bedoelde ik niet helemaal zo. Was een beetje een }> tjes-opmerking. Kon het even toch niet laten.
, maar ik vind het niet aan mij om hier dieper op in te gaan, maar op deze manier weten we wel wat er bij jullie leeft en wie weet resulteert het in goede oplossingen....ga vooral zo door *o/*
en wist dus niet wat ik kon verwachten.
maar wel een hele dag de beschikking hebben over de jury die de federatie voor de rest van de week heeft voor de federatie NK's(misschien heb ik het mis,
maar het lijkt mij toch echt dat 2 mensen niet van woensdag t/m zondag elke dag aanwezig zijn van 8 uur tot ?? 's avonds laat, en dan ook nog helder blijven)
( De ringstewards zal ik niet vergeten, die moesten er ook de hele dag zitten
Peter en Chris, helemaal toppie hoor)
klassen een andere jury komt, om de hoofdjury die de volgende dag de finale's moet jureren, te ontzien.
) in de stallen om de paarden wat bij te voeren. Misschien is het een idee om volgend jaar 1 stallen complex te maken, met 2 ingangen, die goed bewaakt worden. Ook vind ik het erg vervelend dat de high points niet zijn uitgedeeld, omdat er mensen waren die de uitslagen niet hadden ingeleverd. Het betekend dat de mensen die goed voor de high point staan verplicht zijn om tot het einde van het jaar wedstrijden door te blijven rijden om toch de high point te krijgen.(ik ook dus, maar helaas denk ik dat ik hem dus mis, want ik start pas begin dec. weer met wedstrijden
)
meebrengen.Dance schreef:Nog een persoonlijke opmerking: ik vind het wel jammer dat bestuursleden zich wel melden hier op het forum als we flink aan het mopperen zijn. Maar als we in alle rust en eensgezindheid bezig zijn voorstellen te doen, komt er geen respons.
, het weekeinde zit er weer op, dus laten wij deze week gebruiken om de grootste struikel punten, aan te pakken, en ons is af te vragen,
.
) Alles in 1 zou ook nog eens geld schelen, stalling betaal je toch al en je hoeft maar 1 keer een paar dagen vrij te nemen. PocoMisss schreef:Laten we nou eens laten zien waar we GROOT in kunnen zijn, het afschaffen van de hokjesgeest..
PeterV schreef:
Dance!!!!!!!!!Volgende keer als wij aan het gebak zitten, mag jij raden wie er met zijn neus in gaat.
Vriendelijke Groeten Peter Vet
, het is inderdaad weer maandag en prachtig weer (tenminste hier) en we gaan er weer met frisse moed tegenaan.