En Chantalleke gaat dat allemaal in goede banen leiden, zweetbandjes meenemen dus
Een gezellige boel zal dat worden..heb er nu al zin in!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
charene schreef:
ROLLING ON THE FLOOR LAUGHING!!

shellybelly schreef:
En Chantalleke gaat dat allemaal in goede banen leiden, zweetbandjes meenemen dus![]()
Een gezellige boel zal dat worden..heb er nu al zin in!

Euhm,...... fitnessen gaan we dus 

farichta schreef:Dat zou best leuk zijn maar dat moet die kneuzing wel over zijn en op dit moment is het nog niet alles, ik vrees dat dat nog wat weekjes zullen kosten
M'n vriendin en ik zijn wel voornemens in oktober te starten, dus dat zou dan een stip en een vlek zijn
=^.,.^=
shellybelly schreef:Alle klassen zijn mooi gevuld, alleen de BS zijn matig aanwezig...sorry romkabouter en andere BS-ers ;-(
)
.calemity_jane schreef:helaas ben ik er niet met mijn bsjes ga zondag naar de kalverhoek en dat is dichtbij en weet ik zeker dat ik tegenstand heb. Ben er wel op het nk alleen op zaterdag dan.
@ shellybelly de bs pleasure op het nk is als enige onderdeel op zondag de rest op zaterdag zou dat eventueel ook op zaterdag mogen heb al een mail gestuurd naar de westernsport toestand maar die zijn denk ik nog druk vakantie aan het vieren.
groetjes tanja
enne vakantie vieren doen we niet echt bij de federatie , we gaan gewoon door, we blijven bereikbaar...

Maar ja, daar is hij echt nog te jong voor, ons guppie ... omdat de BS halter een paar dagen verwijderd is van de rest van de APHA klasses vrees ik met grote vrees dat dat ook weer geen massale opkomst gaat zijn. Boehoe

.
!