heb er super veel zin in! lekker dichtbij voor mij kootwijkerbroek, vergeleken met andere wedstrijden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heb er super veel zin in! lekker dichtbij voor mij kootwijkerbroek, vergeleken met andere wedstrijden
starlet schreef:Ellen en Berry, Bianca en Coppers Long Shot: heel veel succes... de anderen natuurlijk ook, maar deze in het bijzonder, zijn stalgenootjes.....
Wranglerbutt schreef:@Marieke: Wat gaaf!Gefeliciteerd! Heb je toevallig foto's gemaakt?

Wel jammer dat er geen extended gevraagd werd want daar hebben we hard op geoefend). Toen 2e in de horsemanship en nog 5e in de reining (met helaas weer een bok in het changement, terwijl het thuis zo goed gaat nu. Wel een paar mooie slidings laten zien)
.Marieke schreef:starlet schreef:Ellen en Berry, Bianca en Coppers Long Shot: heel veel succes... de anderen natuurlijk ook, maar deze in het bijzonder, zijn stalgenootjes.....
Wauw!!! wat is dat goed gegaan!
Ellen werd 1e in de Pleasure en Bianca 2de!!!!!!!!
Daarna werd Bianca 3de in de horsemanship en Ellen 4de!!
Had Bianca haar benen iets meer naar achteren gehouden had ze gewonnen zei de jury! Wat ging Coppers goed en wat ben ik apetrots!
Pompiedompiedom!
)
Ik heb het helaas niet kunnen zien omdat ik onverwachts de hele dag moest werken, hoop dat jullie het wel leuk hebben gehad.
, ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan
.