Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dat is iets dat heb je dus nooit in de hand. De TV-makers plakken erbij wat ze willen om eea smeuïg te maken om naar te kijken (kijkcijfers !! ) . Dat dit helaas een stukje film uit City Slickers is geworden (wannabee coyboys uit de grote stad) is jammer. Het bevestigd alleen maar het beeld wat 'men' heeft van westernrijden (cowboytje spelen) en dat is JUIST iets waar we vanaf willen.Citaat:Ik had bij het zien van dit filmpje het gevoel dat ik tien jaar in de tijd terugging. Het associeren van western rijden met cowboyfilms en Jeehaa geschreeuw hebben we toch gehad??? Blijkbaar niet.

).Citaat:Ik vind het een prachtige accomodatie.
Duidelijk bleek dat deze mensen er verder nog niet veel verstand van hebben, maar dat komt nog wel.
De grootste fout die ze gemaakt hebben imo is de volgorde van opzet.
Inplaats van een winkel en meteen een kantine, had ik in hun plaats een of twee goede showpaarden gekocht, zodat hun trainer in het showcirquit kan laten zien wie hij is en wat hij kan.
Als eigenaar weet je dan beter en sneller wat voor trainer/shower je in huis hebt gehaald, de marketing voor je accomodatie komt sneller op gang.
Daarnaast kun je op TV een paard laten zien wat kan spinnen (zonder het beeld versneld af te draaien) en een sliding stop kan maken ( dus niet halt houden voor de fence).
Cer schreef:Blaze schreef:Uiteindelijk komt het erop neer dat we het onszelf (de western gemeenschap) allemaal aandoen.
Die vat ik niet helemaal?
Halloway schreef:Over verkeerde beeldvorming gesproken, binnen de bestaande groep westernruiters moet er nog veel veranderen.

PeterV schreef:Ik denk dat ik nu ook wel weer wil mee doen met dit tpic
Halloway schreef:Nederlanders zouden geen Nederlanders zijn als er niets te zeuren viel...Drie dagen lang gezeur en gezeik aan horen over alles wat er niet goed is, en geloof me mensen soms heb je het idee dat je helemaal niks goed gedaan hebt, het ergste zijn de beginners die vinden dat ze voor die 15 euro inschrijfgeld een vip behandeling verdienen..
, maar ondanks dat 'we' misschien overmatig zeuren zou je je als organisatie moeten afvragen: is het inhoudelijk gezeur. Met andere woorden MOET er iets mee gedaan worden.

Sugarmiss schreef:......... Ik kan wel iemand noemen die IMO een goed beeld neer kan zetten mbt westernrijden, zowel rijtechnisch als op regelgebied mét eigen bedrijf wat -als ik de meningen hierover lees en mag geloven- zich goed in de markt profileert middels clinics/trainingsdagen/weekenden

Sugarmiss schreef:......... Ik kan wel iemand noemen die IMO een goed beeld neer kan zetten mbt westernrijden, zowel rijtechnisch als op regelgebied mét eigen bedrijf wat -als ik de meningen hierover lees en mag geloven- zich goed in de markt profileert middels clinics/trainingsdagen/weekenden
ik wil ook een ijskast!
) Sugarmiss schreef:Voor mij ook graag een koelvriescombi!@jessiejanes: Als de persoon in kwestie zich aangesproken voelt meldt die zich wel![]()
Nog meer mensen een koelkast