Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jesse en Kaay zijn inmiddels lid geworden van de rijverening en zijn gevraagd om mee te doen. Ze weten het nog niet, dus ik wacht zo lang mogelijk af!
Mayflower schreef:Heb je inschrijfformulier ontvangen Jannie, maar heb hem nog niet opgestuurd. Het is nl. zo dat onze rijvereniging op 16 juli een streekwedstrijd organiseert en daarbij doen ze ook Bixie-klassen.Jesse en Kaay zijn inmiddels lid geworden van de rijverening en zijn gevraagd om mee te doen. Ze weten het nog niet, dus ik wacht zo lang mogelijk af!
![]()
Karin schreef:Zie www.flyinghorse.nl en dan onder T.R.E.C. In het weekend van 20-22 mei is de eerste Nederlandse wedstrijd in Eersel (NB).
Uriah schreef:krijgen de mensen die zich hebben aangemeld nog een bevestigings brief ofzo waar de tijd ,lokatie etc precies in staat ,en wordt je gekoppeld als je alleen komt
ik weet niet of het clubje van jeddah nog steeds oneven is......
Francis schreef:Karin schreef:Zie www.flyinghorse.nl en dan onder T.R.E.C. In het weekend van 20-22 mei is de eerste Nederlandse wedstrijd in Eersel (NB).
Zie dit nu pas en ben even gaan kijken... Dat lijkt me LEUK!! Ben niet zo'n held met hele stijle hellingen e.d maar op beginners/amateur niveau lijkt me dat echt geweldig... Goh, als Dot een beetje een 'trailpaard' blijkt, lijkt me dat wel leuk om es uit te proberen...
Kan je dat ook gewoon met westernoptoming doen? (als ik het verslag zo lees is dat misschien wel geschikter zelfs?)

)
, en jij veel sterkte met Ret!
susan schreef:jammer carla.
jannie hoe zit het met dazen en ander ongedierte bij jullie?
Cath_B schreef:Er waren vandaag nog weer 6 inschrijvingen bijgekomen dus inmiddels hebben zich min. 26 deelnemers opgegeven.