[WN] Ik zoek Splash....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Yellowfish

Re: Ik zoek Splash....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 19:54

Het blijft een vaag verhaal, maar ik ben ervan overtuigd
dat alles tot op de bodem wordt uitgezocht Lachen

Ik heb zelf splash OOK een periode verzorgt, samen met Samantha,
maar ben hiermee gestopt.

Ik vind het zo erg voor sam dat het allemaal zo moet gaan Verdrietig Ik heb zelf
met eigen ogen gezien hoeveel ze voor dat paard (& de stalhouders) heeft gedaan en vind het ronduit belachelijk dat ze er zo uitgeknikkerd is.

Sam, als ik je ergens mee kan helpen.. Lachen nogmaals

Desiree01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 21:13

Ook ik vind dit een raar verhaal, maar als je ongeveer weet waar hij als laatste was, misschien een idee om diverse veeartsen te bellen?
Die moeten hem behandelt/ in hebben laten slapen als het echt zo is.
Utrecht heeft niet veel veeartsen, hooguit de faculteit (sorry voor de evt. schrijffout). Elke omgeving heeft zijn grote veearts, dit lijkt me niet iets voor een DA. Het is misschien een idee om zo iets na te gaan vragen. Evt. voor een ieder hier op bokt bij zijn eigen veearts, zo bereik je meteen weer veel gebieden.
Als dit je iets lijkt neem ik morgen veterinaire dienst kootwijkerbroek wel voor mijn rekening, alleen als jij het op deze manier wil gaan proberen.
In ieder geval sterkte met alles.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-05 21:58

Desiree, dat zou super zijn, echt waar !

vigel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 23:02

Hoi
wat een vreselijk bizar verhaal is dit ik hoop zo voor je dat Splash nog leeft k zit te ver weg om iets te kunnen doen maar ga zeker mijn oren en ogen openhouden voor je

sterkte

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 10:13

vigel1 schreef:
Hoi
wat een vreselijk bizar verhaal is dit ik hoop zo voor je dat Splash nog leeft k zit te ver weg om iets te kunnen doen maar ga zeker mijn oren en ogen openhouden voor je

sterkte

Dankjewel, als iedereen zijn oren en ogen openhoud is dat al geweldig !

Ik heb gister helemaal geen nieuws meer gehad, dus het is nu even afwachten.

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 10:46

ik volg deze topic nu al zolang hij er is maar heb niet eerder gereageerd... ik vind het een uiterst bizar verhaal en hoop dat de waarheid snel boven komt voor de TS...
succes en ook ik hou me oren en ogen open!1!

Desiree01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 13:17

Nou, inmiddels ben ik bij de veterinaire dienst in Kootwijk geweest en heb met de DA gesproken. Deze heeft een geheimhouding, maar wilde mij wel vertellen dat hij en zijn collega's hier geen paard hebben laten inslapen met een of meerdere gebroken benen.
Ik hoop dat nu meer mensen dit na willen vragen bij hun VA en dat we zo voor Splash meer zekerheid kunnen geven.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 13:42

Dankjewel Desiree !

Ik zal hier in de buurt ook zelf rondbellen, al denk ik niet dat ik er iets mee opschiet. Maarja, ze kunnen me ook de hele verkeerde richting opsturen en misschien staat hij wel 10km hier vandaan !

Desiree01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 13:56

Toen met Pretty en Fly konden we ook iedereen bereiken en uiteindelijk hebben we hun ook gevonden, waarom zou dat nu niet weer lukken?
Samen sta je sterk niet dan?

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 14:08

Maar waar is de oude eigenaar dan, die waar de staleigenaar Splash van geclaimd heeft? Waarom stopte hij met betalen? Doet hij niks?

Idd een heel raar verhaal, maar ik houd mijn ogen en oren open voor je, ook al zit ik niet echt in de buurt!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 14:24

Niseyra schreef:
Maar waar is de oude eigenaar dan, die waar de staleigenaar Splash van geclaimd heeft? Waarom stopte hij met betalen? Doet hij niks?

Idd een heel raar verhaal, maar ik houd mijn ogen en oren open voor je, ook al zit ik niet echt in de buurt!

Die is spoorloos, nergens te bereiken of te vinden.
Hij weet niet dat Splash geclaimd is en het interesseert hem denk ik dus ook niets.

Toen hij mij 2 jaar geleden om Splash elke dag te doen heb ik hem afentoe nog telefonisch gesproken, en nu heb ik hem ruim een jaar niet meer gesproken of gezien, en een paar maanden geleden stopte hij met betalen.

Het is inderdaad het meest vage verhaal dat je kunt bedenken, maar het is echt waar !

@ Desiree, tuurlijk, daarom ga ik ook hier bellen, je weet het maar nooit, straks staan ze gewoon onwijs dichtbij !

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 00:49

Pas wel een beetje op met dat bellen... Houd dat in eigen hand en laat niet jan en alleman rond bellen. Ik snap dat het idee goed bedoeld is, maar ik heb zelf gemerkt dat dat ook erg veel ergernis en tegenstand kan opwekken. Ik was zelf met de zoektocht naar Fly maar een fractie van een proces verwijderd op een gegeven moment, omdat iemand het zat werd dat hij meerdere keren gebeld werd en er niet van gediend was geassocieerd te worden met verdwijning van paarden e.d.
Hij stuurde me een advocaat op m'n dak en ik heb het met moeite weten te sussen...

Wees dus voorzichtig met wie je belt, houdt het bij en bel niet meerdere keren naar het zelfde adres. Maak een lijst van wie je gebeld hebt en laat iedereen die voor jou gaat bellen eerst bij jou checken of iemand al gebeld is. In mijn geval is dat niet vanaf het begin gebeurd en dat gaf echt problemen op een gegeven moment.

Ik hoop voor je dat je'm vind! Succes en volhouden hoor! Fly werd ook pas na een paar maanden gevonden en ook van haar kreeg ik bericht dat ze dood was... niet opgeven tot je bewijs hebt.

Je zou trouwens eens kunnen informeren bij je dierenarts welk destructiebedrijf de dieren in jouw omgeving komt ophalen... die kun je dan bellen of ze Splash ergens hebben opgehaald... Ik weet het, dat klinkt heel naar, maar áls hij afgemaakt is, moet hij ook opgehaald zijn. Ik heb op een gegeven moment ook slachterijen gebeld... vervelend om te doen, maar als je zekerheid wilt moet je op een gegeven moment iets...
Nou, nogmaals sterkte en succes!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 10:36

Dankjewel !

Ik snap wat je bedoelt, tot nu toe is Desiree de enige die contact heeft opgenomen met een DA.

Ik ga mn best doen, jullie horen het nog !

mirella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 10:44

Dit is gewoon bizar.

Ik hoop voor je dat je hem vindt (en dan het liefst levend natuurlijk).

Hadden er nou al mensen voor je gegeken bij Wennekers?

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 10:45

MBrooymans schreef:

Hadden er nou al mensen voor je gegeken bij Wennekers?

Ja , en daar was hij helaas niet gevonden !

mirella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 10:48

Ik zal mijn ogen en oren openhouden, ik kijk geregeld op Marktplaats en andere sites, wie weet zie ik hem nog eens.

Maar het is echt te gek voor woorden, hij wordt gewoon bij je weggehaald en jij hoort niks. Niet eens waar hij heen gaat, kijk als ze nou zeggen van we gaan verhuizen met Splash maar hebben jou niet meer nodig maar we staan daar en daar en je kunt altijd komen kijken, dan had je nog iets gehad. Maar nu heb je helemaal niks meer, echt belachelijk gewoon.

janedoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 11:09

Jammer dat ik te ver weg woon om te helpen zoeken anders had ik dat zeker gedaan. Ik vind de verhalen rondom Splash namelijk ook te ongeloofwaardig om het zoeken op te geven.
Ik hoop dat wat wij denken waar is en dat je Splash zal vinden.
Sterkte en veel succes gewenst.

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 12:17

Wat een verschrikkelijk vaag verhaal... Geef alsjeblieft niet op, hij moet ergens te vinden zijn..

Misschien is het een idee om dit topic ook ergens anders neer te zetten, nu kijken alleen westernruiters hierop. Ik had van dit hele verhaal nog nooit gehoord totdat ik die foto's op ITP zag, misschien dat je het op paardenpraat ofzo kunt zetten. Er zijn hier zoveel mensen door heel Nederland die je willen helpen, als iedereen zijn ogen en oren open houdt moet het toch lukken om hem terug te vinden.....

Heel erg veel sterkte!!! Ach gut

shirley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 12:20

vind je het goed als ik deze link op een ander forum neer zet??

aangezien er daar ook hele hoop mensen van uit de buurt komen.

Ik hoor het wel van je.

Ik vind het heel naar dat het zo moet gaan. Begrijp sommige mensen niet. Het jammer ik heb Splash niet gekend heb zelf ook op Kalverhoek gestaan.

Ik wens je iedergeval heel erg veel succes met het zoeken en ook ik hou me ogen voor je open...

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 12:29

shirley23 schreef:

Ik hoor het wel van je.

Ik vind het heel naar dat het zo moet gaan. Begrijp sommige mensen niet. Het jammer ik heb Splash niet gekend heb zelf ook op Kalverhoek gestaan.

Ik wens je iedergeval heel erg veel succes met het zoeken en ook ik hou me ogen voor je open...

Ja heel erg graag, als je dat voor me wilt doen, super ! Waar ga je het precies neerzetten ?

Wanneer stond je op de Kalverhoek ?

Heel erg bedankt Lachen

MeOnTheNet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 12:30

Het is dus als ik het goed begrijp nog steeds niet zeker of hij nu die paint in het hoge Noorden was die een bokker gezien heeft bij een DA? En je twijfelt nog steeds of dat bericht waar is of hij nu dood is of niet?

In elk geval sterkte met het gemis en succes met de zoektocht...

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 12:31

MeOnTheNet schreef:
Het is dus als ik het goed begrijp nog steeds niet zeker of hij nu die paint in het hoge Noorden was die een bokker gezien heeft bij een DA? En je twijfelt nog steeds of dat bericht waar is of hij nu dood is of niet?

In elk geval sterkte met het gemis en succes met de zoektocht...

De paint die Sil heeft gezien op de kliniek in Wolvega was NIET Splash, ook de omgeving Bilthoven/Maartensdijk is uitgekamt en daar blijkt hij ook niet te staan ...

shirley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 12:32

SpLaSh_ schreef:
shirley23 schreef:

Ik hoor het wel van je.

Ja heel erg graag, als je dat voor me wilt doen, super ! Waar ga je het precies neerzetten ?

Wanneer stond je op de Kalverhoek ?

Heel erg bedankt Lachen

Ik heb vlede jaar op kalverhoek gestaan. Dus niet zo lang geleden.

Ik zet de link op Cavaletti.

Ik wens je heel erg veel succes.

shirley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 12:36

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 16:14

Ik heb vanmiddag met Celticcry gesproken, dit keer heb ik van haarzelf het hele verhaal gehoord, ik heb haar zaterdag meteen gebeld, maar ik was zelf zo van slag dat ik niet alles heb gevraagd wat ik wilde vragen.

Ik heb haar nogmaals gevraagd of ze geen nummer had, dat had ze niet, de man in kwestie belde anoniem.

Even wat dingen die ik nog niet wist en wat Celticcy mij vertelde (letterlijk gekopierd uit ons gesprek) ;

- Hij was geschrokken van een tractor op de weg naar de bak, hij gleed uit over de gladde sneeuw en brak zo zn been/benen , het was verbrijzeld zei die man. De dierenarts zei dat het beter was om hem in te laten slapen.
Plingit gebeurde op vrijdag, zaterdag is hij ingeslapen*

- De man in kwestie is ook de eigenaar van CHANCE een donkerbruine KWPN merrie die destijds ook bij Splash stond

- De man in kwestie heet Geert,Gerrit of Gerard in iedergeval iets met een G.

Uiteindelijk schiet ik er nog niet veel mee op, nog steeds geen plaats of nummer, niet meer dan een voornaam, en een verhaal waarvan ik toch mezelf af ga vragen of het echt waar is... aagh... ik wordt gek Verdrietig