[WN] Bokkers besproken in De Quarter

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

little

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 22:22

Nee, helaas nog niets gehoord, ik mail morgen nog wel eens.

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 15:53

Nou hehe, ik heb het ook gelezen. Toen ik hoorde dat hij het ook nog over mij heeft gehad (world show) wilde ik natuurlijk wel weten wat hij te zeggen had. Haha!

Ik vind het een bijzonder stukje. Bokt word afgezeken, maar eigenlijk ook weer niet. We lopen te miepen, maar eigenlijk ook weer niet. We slaan door (hebben geen verstand van) wat betreft onze opmerkingen over western (reining) en mishandeling, maar als ik zo zijn stuk lees dan eigenlijk ook weer niet. (of wel wat betreft het verstand hebben)

Norman is het eigenlijk helemaal met ons eens (wat betreft de mishandeling issues). Hij heeft gewoon een samenvatting geschreven over alles wat we hier vermeld hebben en heeft het als zijn eigen waarheid gemaakt. Ik vind het best, lang leven Bokt, zo is het hoofdstuk mishandeling ook onder de aandacht gebracht in de Quarter. Hoe meer mensen het lezen, hoe beter het is toch? OK dan!

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 16:37

Ben het helemaal met je eens, zowel met Marieke alsook met Norman.
Alleen doet Norman, nu in zijn bericht ook dat, wat hij ons voor de voeten gooit. Schijnheilig Inderdaad leve bokt.nl en de Quarter.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 19:11

Even een schopje omhoog Haha!
Als er nog mensen interesse hebben in de officiële NL-vertaling kan ik die per PB geven.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 19:15

Heb intresse Schijnheilig

Ginger15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 21:55

Ik heb ook wel interesse Tong uitsteken

little

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 22:17

Ik heb het ook vandaag ontvangen, Sugarmiss was me net voor. Ik ga het zo op mijn gemak eens even lezen. Kijken of ik het allemaal goed begrepen heb. Haha!

Vertaling heeft zolang geduurd omdat Bea met de hengstenspecial bezig was. Tong uitsteken

laukjefreak

Re: Bokkers besproken in De Quarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 13:32

wat al eerder is gezegd vind ik ook, opzich zitten er wel compplimenten tussen! aan de andere kant ook weer niet. ik vind wel dat hij in sommige dingen gelijk heeft maar ik ben net zoon Koe die tog overal rond snuffelt haha maargoed ik vind het opzich wel goed geschreven. en tja ieder zijn eigen mening. tog?
Haha!